Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

Den ble nice etter at du tok hellakkering.

Hvordan kjører du etter du har lakket den for 15k ? Kjører du fint og er ekstra forsiktig me lakken ?

 

Vingen kan du jo feste med sikaflex (den svarte ikke den gråe)

Er noe som er sterkere enn sikaflex, men kommer ikke på det i farten.

Kommer du til og hive på bodykit eller skal du ha på det du har nå?

Likte egentlig den sånn som den er nå jeg.

 

Godt gjennomført prosjekt skal du ha..

No car yet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis dn skal være der PERMANENT bruker du sikaflex! det LIMER no jævli for å si det sånn!

 

catkiller/diffusor er for å få mere downforce fremme til dem som lurer på hvilken misjon den har! ;) derfor den på bilde er justerbar vil jeg tro!

 

Vet ikke om hvor man får kjøpt en sånn en men basic skills på glassfiber så lager du lett en sånn en! sjekk ut komposittorumet hvis du vil lære mer om glassfiber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
De lyktene der, er det "Facelif, Demon eyes -BMW Style-" som bla http://www.koed.dk selger?

 

https://www.koed.dk/functions/billede.asp?x=150&billede=1379_1_36116.jpg&map=1

 

Isåfall, hvordan er passform? Vanskelig/kronglete å montere? Hvor godt lyser de? (tenker i forhold til vanlige facelift lys)

 

Det er " Facelift, Demon Eyes -BMW Style" som koed selger ja!

Passforma var grei, og lett å montere! Har ikke testet så mye kjørelysa på dei og har heller ikke stilt inn retninga skikkeli enda.. men lyser litt klarere enn orginal lysa vertfall. Kjører mest med park og grøftelys ;)

 

trodde catkiller var til drepe katter man kjører på?

en kompis av meg kjørte på 3 katter med katkiller.. han var like irretert vær gang han måtte sette den på igjen etter ...ulykka!

virker som katter sprinter automatkisk foran bilen om man har catkiller...

 

men nok om det...

kommer desverre ikke på noe on topic nå annet en stå på vibes!!

synes også du burde ha hvite blinklys foran!!

 

Hvite blinkers foran er på lista!

 

Den ble nice etter at du tok hellakkering.

Hvordan kjører du etter du har lakket den for 15k ? Kjører du fint og er ekstra forsiktig me lakken ?

 

Vingen kan du jo feste med sikaflex (den svarte ikke den gråe)

Er noe som er sterkere enn sikaflex, men kommer ikke på det i farten.

Kommer du til og hive på bodykit eller skal du ha på det du har nå?

Likte egentlig den sånn som den er nå jeg.

 

Godt gjennomført prosjekt skal du ha..

 

Er under vasking det jeg tenker mest på lakken! Da blir det myye vann på svamp å mye spyling først! Men er jo klart det jeg tenker jo av og til når jeg kjører at jeg må passe på å ikke kjøre borti busker osv på trange steder:) Og jeg holder meg unna grusveier..

 

 

heisann vibe. den bilen der e faktisk ein 88 mod. da e ein orginal 325 me nye typen lukk. va ganske strøken når

den gjekk her heima. har du lyst å bytte den i ein 525 e34 1991mod med fondell 10*17 med 275 dekk bak å 9*17245 framme? samme

fargen som din delfin grå metallic.

 

Takk for tilbudet.. men er ikke interresert :)

 

 

Ellers så er det ikke så mye nytt.. nesten bare dårlige nyheter! Jeg skulle låse opp bilen igår.. hadde stått låst i 2 måneder. Da viste det seg at ALLE dørene var gått totalt i vranglås. Prøvde alt! Til slutt endte jeg opp med å knuse det bakerste vinduet på venstre bakdør. Prøvde å låse opp bakdøra men neida, gikk ikke det heller gitt.

 

Sveiva ned bakruta og prøvde å låse opp førerdøra. Den gikk opp! Og det er eneste den som jeg får opp uansett om jeg prøver innenfra på de andre dørene. Og motorstyringa mi er helt bananas.. motoren lever helt i sin egen verden når jeg kjører og den gasser friskt når den IKKE skal, hehe. Skal prøve å få ordnet problemene snarest.

 

Har kun 3 ukers ferie nå.. så det blir mest bare å handle inn deler til sommeren. Har ikke tid til motorbytte før enn til slutten av sommeren. Skal prøve og få på mtech skjørt og bakfanger vertfall. Er det bare jeg som er blind.. eller har ikke http://www.schmiedmann.no mtech 2 sideskjørt ? Finner bare bakfangeren jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er " Facelift, Demon Eyes -BMW Style" som koed selger ja!

Passforma var grei, og lett å montere! Har ikke testet så mye kjørelysa på dei og har heller ikke stilt inn retninga skikkeli enda.. men lyser litt klarere enn orginal lysa vertfall. Kjører mest med park og grøftelys ;)

 

 

 

Hvite blinkers foran er på lista!

 

 

 

Er under vasking det jeg tenker mest på lakken! Da blir det myye vann på svamp å mye spyling først! Men er jo klart det jeg tenker jo av og til når jeg kjører at jeg må passe på å ikke kjøre borti busker osv på trange steder:) Og jeg holder meg unna grusveier..

 

 

 

 

Takk for tilbudet.. men er ikke interresert :)

 

 

Ellers så er det ikke så mye nytt.. nesten bare dårlige nyheter! Jeg skulle låse opp bilen igår.. hadde stått låst i 2 måneder. Da viste det seg at ALLE dørene var gått totalt i vranglås. Prøvde alt! Til slutt endte jeg opp med å knuse det bakerste vinduet på venstre bakdør. Prøvde å låse opp bakdøra men neida, gikk ikke det heller gitt.

 

Sveiva ned bakruta og prøvde å låse opp førerdøra. Den gikk opp! Og det er eneste den som jeg får opp uansett om jeg prøver innenfra på de andre dørene. Og motorstyringa mi er helt bananas.. motoren lever helt i sin egen verden når jeg kjører og den gasser friskt når den IKKE skal, hehe. Skal prøve å få ordnet problemene snarest.

 

Har kun 3 ukers ferie nå.. så det blir mest bare å handle inn deler til sommeren. Har ikke tid til motorbytte før enn til slutten av sommeren. Skal prøve og få på mtech skjørt og bakfanger vertfall. Er det bare jeg som er blind.. eller har ikke http://www.schmiedmann.no mtech 2 sideskjørt ? Finner bare bakfangeren jeg, hehe.

 

han som du kjøpte bilen med har mtec2 side skjørter liggende.. han selger di sikkert om du gjir han en god pris.. han har mtec2 hekk på bilen sin å

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har den med 170hk??nå. kast i en m3 motor da??sett på breddinga som du får kjøpt få bort alle dekaler og klistemerker (CLEAN)og ikke sett på noe m3 merker.

 

e36 m3 motoren 280hk eller den nyere med 320hk :)

 

få den lakkert Svartmetalic eller svart med skjær av en annen mørk farge.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Hadde planlagt å bytte motor nå til våren.. men kort ferie gjør at det ikke blir før til slutten av sommeren. Tenkte på en E36 325i maskin!

 

Ta ut motoren. Overhal den. dreie ned sempelene til 8.5:1 comp.

Få taki to bakre manifoiler. lag grenrør. T3\4 turbo. sett i en grei ic.

M5 dyser 388ccm. 535Lmm(e34). større bensinpumpe. bensin trykksregulator. Dump og div rør. Dette holder til min 1 bar ladetykk (ca300hk). over det får du tenningsbank. Pris. fra 15000-30000. Kommer litt an på hvem du kjenner. Vet om turbo sett til 19 lapper som yter ca 370hk. løyp å kjøyp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår