Gå til innhold

ViBe^ : Bmw 325i- E30 Prosjekt

Ranger emnet


_S|ndre^

Anbefalte innlegg

vart steikje bra dinna bmwen din sindre...:P hehe....eno vell en ta dei finaste/råaste i ørsta no....men du maangla kapyssjen...hehe....værte bra me b21et ned i den der...:P hehe...neeida..skakkje plage...sett ned i 3.5 å sett på trimm kamm so fe du 250 hk me en gong...so lii anna då...300 kansje...:P sakt av ARNT FØRDE!...han kann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åjåjåj.. holdt på å rotne vekk den tråden her

 

Daldrande det, sjukaste felgane ej he sett sida krigen. grooooommmme.

og heile bilen he blitt vanvittig rå, cleen og strøken , slik det skal vere, ikkej noke dill dall..

 

 

good work ja....dinna kan du vere stolte ta ,)

 

berre passe dej so ikkej frank dette nedpå panseret og bolka, han e so feite:Phehehehe

 

Jau takk du jarnar :) Ja ej helde mej til orginal styling å slikt.. droppa alle dissa store glasfiberdeklsa. Med m-tech holder biln seg mest praktisk OG ser best ut synst jeg. Golfe din f.eks.. den e no strøken.. blir rått me dissa nye felgane du he fått tak i.

 

Ja frank e tong som bly :P

 

 

Nydelig bil!!

 

Mye kosta prosjekte tilsammen?

 

Takk du.

Påkostningssummen har passert bilens innkjøpssum for lenge siden ;)

 

vart steikje bra dinna bmwen din sindre...:P hehe....eno vell en ta dei finaste/råaste i ørsta no....men du maangla kapyssjen...hehe....værte bra me b21et ned i den der...:P hehe...neeida..skakkje plage...sett ned i 3.5 å sett på trimm kamm so fe du 250 hk me en gong...so lii anna då...300 kansje...:P sakt av ARNT FØRDE!...han kann

 

Jo takk finn ;)

 

Skal faen ikkje ha noke b21et nedi der nei.. då er blir den totalt ødlagt!! Skyter meg heller selv enn å sette noe slikt nedi motorrommet!

 

Sant det.. hadde blitt gromt, men tror heller jeg satser på en nyere m50 2,5L.

Mye lettere. :) Å den er jo ikke så ekstremt langt ifra motoreffekten på en m30b35 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin bil!

skulle likt å ha en sånn bil ass... :pray :pray :wonder

 

PS: kjøpte du nye felger?....jeg synes de var ganske like de du hadde på i begynnelsen av tråden.....:wonder :wonder :wonder

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

 

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene der, er det "Facelif, Demon eyes -BMW Style-" som bla http://www.koed.dk selger?

 

https://www.koed.dk/functions/billede.asp?x=150&billede=1379_1_36116.jpg&map=1

 

Isåfall, hvordan er passform? Vanskelig/kronglete å montere? Hvor godt lyser de? (tenker i forhold til vanlige facelift lys)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmm! er du min savnede tvilling? har tenkt å kjøpe meg e30 og har tenkt på akkurat samme mods som du har jort! akkurat den looken jeg har våte drømmer om! men 2 dørs da siden jeg er så vrang! få deg en sånn "cat killer"/diffusor fremme ;) det jør susen! (se bilde) damndamn

 

 

hvor for man kjøpt slik catkiller?digget den bilen.litt mer uvanlig..

mtech er skjedelig å alle har det..

har gts rieger styling på min nå,men synes heller ikke denne stylinga er noe fin!

felles styling kaller jeg det!

 

men sier ikke at bilen din er stygg vivbes,digger felgene.men desverre begynner disse felgene å å bli standard på e30!!

min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmmm! er du min savnede tvilling? har tenkt å kjøpe meg e30 og har tenkt på akkurat samme mods som du har jort! akkurat den looken jeg har våte drømmer om! men 2 dørs da siden jeg er så vrang! få deg en sånn "cat killer"/diffusor fremme ;) det jør susen! (se bilde) damndamn

 

 

hvor for man kjøpt slik catkiller?digget den bilen.litt mer uvanlig..

mtech er skjedelig å alle har det..

har gts rieger styling på min nå,men synes heller ikke denne stylinga er noe fin!

felles styling kaller jeg det!

 

men sier ikke at bilen din er stygg vivbes,digger felgene.men desverre begynner disse felgene å å bli standard på e30!!

min mening..

 

GTS stylinga er nok ennå mer vanlig enn B1 felga mim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catkiller under en mtech 2 front på en senka E30 er vel ikke akkurat lurt til en bil som brukes på veien en del :) Syns i hvert fall jeg!

 

Jeg syntes selv at mtech 2 er uten tvil det feteste og peneste til vanlig E30, men alle har forskjellige meninger... Brock B1 er det mange som har på E30'n sin ja, men er vel en grunn til det? :) Er jo FETE felger! Skal selv ha nye felger til våren men velger ikke b1 da...

 

Nå er ViBe^ på sjøen, gleder meg til mer oppdateringer når han kommer hjem som han lovet :pray E36 2.5 l kan bli heftig ;)

 

offtopic.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catkiller under en mtech 2 front på en senka E30 er vel ikke akkurat lurt til en bil som brukes på veien en del :)

 

 

Det er jo nettopp her man trenger catkiller! har selv lyst på catkiller, men finnes jo ikke til mtech2... må da gå an å modde en?

 

Må huske på at catkillern er der for å ta imot støyten som fangeren ellers ville fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde catkiller var til drepe katter man kjører på?

en kompis av meg kjørte på 3 katter med katkiller.. han var like irretert vær gang han måtte sette den på igjen etter ...ulykka!

virker som katter sprinter automatkisk foran bilen om man har catkiller...

 

men nok om det...

kommer desverre ikke på noe on topic nå annet en stå på vibes!!

synes også du burde ha hvite blinklys foran!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår