HemiCuda Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by larsmx5 87`ford sierra 2.0cl svart med lilla effekt.17"alessio rally felger senket 80mm eller no sånt. kan ikke si jeg savner den så fært.... Hvem savner en Sierra???? :rolleyes: :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Min førstebil er den jeg har enda. The Road Warrior Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by HemiCuda Hvem savner en Sierra???? :rolleyes: :D Hvem savner en 240???? :rolleyes: :D Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Min første bil var en grønn lada 1500S -5speed! Gjorde 130 uten luftfilter og knapt 100med. Ble senere oppgradert med fiat 2liter twincam og senket/lakket. Fikk til og med på 17"! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 100nx'n er min første bil ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 1987 Golf GTi ... Kjøpte vel den pga 16" felger. Solgte den etter 3 måneder ... Godt hva en blir kvitt ;) Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Apropo ferskt sertifikat og fet bil. Jeg har hatt sertet i 13 dager og se hva jeg kjørte i dag :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6511 :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 86 mdel.. kræsjan etter to dager.. gamle eier hadde hatt den i 16 år uten å kræsje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Min første bil er Golf GTI G60. Og den har eg enda. Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 hadde da vært stolt eier av en gullfarget Ford Taunus 2,0L 77 mod i ett år allerede. Den ble levert med terninger og crom!! felger! I den bilen står det orginalt en to ports Weber forgasser. Jeg byttet til en litt hvassere kam og satte på grenerør. Husker en episode da jeg lå og pressa en Peugeot 205 GTI på E6 ut av Oslo, nordover. Han tok av ved Furuset og jeg tuta på`n med russe-hornet mitt (broen over Quai)...kjempeharry?... Han reagerer med å kjøre rett ned på motorveien igjen og plutselig ble det skikkelig alvor.. Denne typen skulle ikke bli frakjørt av en råner i Taunus, nei.. Vi ble liggende side om side i 2,2 X tillatt hastighet helt inn til Lørenskog. De av dere som er lokalkjent og er gamle nok, husker kanskje at det var en jævla dump i veien på den tiden... rett forbi Shell på Lørenskog. Den dumpa var så jævlig at man slo bånnpanna nedi om man lå over 130km/t...og den var ikke lett å oppdage.... Min motstander i 205`en var tydeligvis ikke lokalkjent.... 200 meter før dumpa ga jeg meg og slakket ned til 90km/t, men han fortsatte i fullt øs på femtegir... Jeg prøvde febrilsk å gjøre ham oppmerksom på dumpa, med lys og lyd, men han bare vinket tilbake.. Det neste jeg så var et helvetes gnistregn i det bånnpanna hans traff asfalten. Så kom eksosanlegget flygende og tok med seg bakfangeren hans i samme slengen. Jeg klarte å svinge unna flygende Peugeot deler, men den digre oljedammen kjøre jeg rett gjennom...uten problemer, heldigvis. Jeg hadde skjønt at dette kom til å gå galt og lå derfor i ca 60km/t. Helt mirakuløst, klarte han å beholde kontrollen på vogna og fikk svingt inn til siden. Da jeg passerte den rykende, oljedryppende Peugeoten uten bakfanger, måtte jeg bare gi en liten hilsen med det nokså harry russe-hornet mitt... den fingeren han ga meg var nok et godt tegn på lettere irritasjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet hadde da vært stolt eier av en gullfarget Ford Taunus 2,0L 77 mod i ett år allerede. Den ble levert med terninger og crom!! felger! I den bilen står det orginalt en to ports Weber forgasser. Jeg byttet til en litt hvassere kam og satte på grenerør. Husker en episode da jeg lå og pressa en Peugeot 205 GTI på E6 ut av Oslo, nordover. Han tok av ved Furuset og jeg tuta på`n med russe-hornet mitt (broen over Quai)...kjempeharry?... Han reagerer med å kjøre rett ned på motorveien igjen og plutselig ble det skikkelig alvor.. Denne typen skulle ikke bli frakjørt av en råner i Taunus, nei.. Vi ble liggende side om side i 2,2 X tillatt hastighet helt inn til Lørenskog. De av dere som er lokalkjent og er gamle nok, husker kanskje at det var en jævla dump i veien på den tiden... rett forbi Shell på Lørenskog. Den dumpa var så jævlig at man slo bånnpanna nedi om man lå over 130km/t...og den var ikke lett å oppdage.... Min motstander i 205`en var tydeligvis ikke lokalkjent.... 200 meter før dumpa ga jeg meg og slakket ned til 90km/t, men han fortsatte i fullt øs på femtegir... Jeg prøvde febrilsk å gjøre ham oppmerksom på dumpa, med lys og lyd, men han bare vinket tilbake.. Det neste jeg så var et helvetes gnistregn i det bånnpanna hans traff asfalten. Så kom eksosanlegget flygende og tok med seg bakfangeren hans i samme slengen. Jeg klarte å svinge unna flygende Peugeot deler, men den digre oljedammen kjøre jeg rett gjennom...uten problemer, heldigvis. Jeg hadde skjønt at dette kom til å gå galt og lå derfor i ca 60km/t. Helt mirakuløst, klarte han å beholde kontrollen på vogna og fikk svingt inn til siden. Da jeg passerte den rykende, oljedryppende Peugeoten uten bakfanger, måtte jeg bare gi en liten hilsen med det nokså harry russe-hornet mitt... den fingeren han ga meg var nok et godt tegn på lettere irritasjon... hahahah lol.... stakkars Peugeot eier han var vel angry fucku anger2 kebabåndes :fuckme2: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet hadde da vært stolt eier av en gullfarget Ford Taunus 2,0L 77 mod i ett år allerede. Den ble levert med terninger og crom!! felger! I den bilen står det orginalt en to ports Weber forgasser. Jeg byttet til en litt hvassere kam og satte på grenerør. Husker en episode da jeg lå og pressa en Peugeot 205 GTI på E6 ut av Oslo, nordover. Han tok av ved Furuset og jeg tuta på`n med russe-hornet mitt (broen over Quai)...kjempeharry?... Han reagerer med å kjøre rett ned på motorveien igjen og plutselig ble det skikkelig alvor.. Denne typen skulle ikke bli frakjørt av en råner i Taunus, nei.. Vi ble liggende side om side i 2,2 X tillatt hastighet helt inn til Lørenskog. De av dere som er lokalkjent og er gamle nok, husker kanskje at det var en jævla dump i veien på den tiden... rett forbi Shell på Lørenskog. Den dumpa var så jævlig at man slo bånnpanna nedi om man lå over 130km/t...og den var ikke lett å oppdage.... Min motstander i 205`en var tydeligvis ikke lokalkjent.... 200 meter før dumpa ga jeg meg og slakket ned til 90km/t, men han fortsatte i fullt øs på femtegir... Jeg prøvde febrilsk å gjøre ham oppmerksom på dumpa, med lys og lyd, men han bare vinket tilbake.. Det neste jeg så var et helvetes gnistregn i det bånnpanna hans traff asfalten. Så kom eksosanlegget flygende og tok med seg bakfangeren hans i samme slengen. Jeg klarte å svinge unna flygende Peugeot deler, men den digre oljedammen kjøre jeg rett gjennom...uten problemer, heldigvis. Jeg hadde skjønt at dette kom til å gå galt og lå derfor i ca 60km/t. Helt mirakuløst, klarte han å beholde kontrollen på vogna og fikk svingt inn til siden. Da jeg passerte den rykende, oljedryppende Peugeoten uten bakfanger, måtte jeg bare gi en liten hilsen med det nokså harry russe-hornet mitt... den fingeren han ga meg var nok et godt tegn på lettere irritasjon... lol lol lol lol Han var nok ikke noe serlig sur ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet hadde da vært stolt eier av en gullfarget Ford Taunus 2,0L 77 mod i ett år allerede. Den ble levert med terninger og crom!! felger! I den bilen står det orginalt en to ports Weber forgasser. Jeg byttet til en litt hvassere kam og satte på grenerør. Husker en episode da jeg lå og pressa en Peugeot 205 GTI på E6 ut av Oslo, nordover. Han tok av ved Furuset og jeg tuta på`n med russe-hornet mitt (broen over Quai)...kjempeharry?... Han reagerer med å kjøre rett ned på motorveien igjen og plutselig ble det skikkelig alvor.. Denne typen skulle ikke bli frakjørt av en råner i Taunus, nei.. Vi ble liggende side om side i 2,2 X tillatt hastighet helt inn til Lørenskog. De av dere som er lokalkjent og er gamle nok, husker kanskje at det var en jævla dump i veien på den tiden... rett forbi Shell på Lørenskog. Den dumpa var så jævlig at man slo bånnpanna nedi om man lå over 130km/t...og den var ikke lett å oppdage.... Min motstander i 205`en var tydeligvis ikke lokalkjent.... 200 meter før dumpa ga jeg meg og slakket ned til 90km/t, men han fortsatte i fullt øs på femtegir... Jeg prøvde febrilsk å gjøre ham oppmerksom på dumpa, med lys og lyd, men han bare vinket tilbake.. Det neste jeg så var et helvetes gnistregn i det bånnpanna hans traff asfalten. Så kom eksosanlegget flygende og tok med seg bakfangeren hans i samme slengen. Jeg klarte å svinge unna flygende Peugeot deler, men den digre oljedammen kjøre jeg rett gjennom...uten problemer, heldigvis. Jeg hadde skjønt at dette kom til å gå galt og lå derfor i ca 60km/t. Helt mirakuløst, klarte han å beholde kontrollen på vogna og fikk svingt inn til siden. Da jeg passerte den rykende, oljedryppende Peugeoten uten bakfanger, måtte jeg bare gi en liten hilsen med det nokså harry russe-hornet mitt... den fingeren han ga meg var nok et godt tegn på lettere irritasjon... *haha* lol rått :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Originally posted by Jonte Gådd 166000 ja, 98 modell, og velholdt. Kanskje en VW Transporter? :) Kjøpte du den selv? For dine egne penger? Helt ny? Eller "arva" du den av foreldra dine? Eller kjøpte de den til deg? Kjøpte den helt selv,med trygdekontoret som panthaver. Betalte NOK 5,197,- For den når jeg hentet den ut fra butikken. Også må jeg ha den i 10 år og dekke all forsikring og vedlikehold selv. PS. Noen gang hørt om trygdebil,og at når du sitter i rullestol og er under 18 så får du både sertifikat og bil dekket 100% Supraen er kjøpt for egne penger da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Min første bil er den jeg har nuh...92' Civic HB...1.6 ESI med hissige 135hk...Neste år er d turboprosjekt, og det blir GØY ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg