Jonte Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by ola Hmmm... Denne kan det hende blir litt mere intressant i motorrommet til sommeren..... ;) *Turbopowah* 16v fra før da? Eller g60? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Jonte 16v fra før da? Eller g60? sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by ola Hmmm... Denne kan det hende blir litt mere intressant i motorrommet til sommeren..... ;) *Turbopowah* BTW hvor fant du det bildet? Jeg som har tatt det skjønneru. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by nitewlkr Det tanklokket er "ekte" får kjøpt det fra bla DTS.... Golf 1 har jo ikke noen luke foran så det passer rett på (3 skruer..) antheus:Lekker cab.... har du noen bilder av lupoen og eller?;) Helt riktig. Man får kjøpt ferdig kitt som man bare skrur inni. Ble ikke så verst spør du meg :) Har desverre ikke noe bilde av lupoen enda. Men den er jo ikke noe spesiellt med, bare noen 15" felger. Bruker den daglig så tror ikke jeg orker og sette igang med den. Ellers så kan jo jeg opplyse at caben min nå kommer til og få corrado dash. Begynner nå og ribbe det dash boardet som står i, så får vi se hvor lang tid det tar og få tilpasset det fra corrado. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 her er noen golf 1 Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Kid-A sombrero Jeg kjeda meg!! Nybegynner mekk!! Mods: Senka Sota Ruter Ny lakk nybegynner mekk!!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Kid-A sombrero yeey... Gøran's bil (motor ihvertfall),jo! :) er nok turbo på G under huven der i gården,ja... :cool: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Bauer Jeg kjeda meg!! Nybegynner mekk!! Mods: Senka Sota Ruter Ny lakk nybegynner mekk!!! Merker det bakskjermen på motsatt side som sees mellom eikene på bakhjulet fortsatt er rød.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Kan ikke få med seg ALT da=) som jeg skrev: Nybegynner shitt... :op Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Kid-A BTW hvor fant du det bildet? Jeg som har tatt det skjønneru. sombrero Hehehe, yrkeshemmelighet! :D Se tidligere i denne tråden kanskje? lol lol lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by Kid-A sombrero Slik min kommer til å se ut inni, om kort tid! :D Kanskje fordel å ha filter maybe? Bra drag i maskina eller? Robin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by ola Hehehe, yrkeshemmelighet! :D Se tidligere i denne tråden kanskje? lol lol lol Har siesta jeg skjønneru... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by robin4 Slik min kommer til å se ut inni, om kort tid! :D Kanskje fordel å ha filter maybe? Bra drag i maskina eller? Robin Draget var vel en anelse bedere en originalt, men det kommer mer! Filter er bare i veien for den friske vestlandslufta. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Er det bare meg, eller er det flere som synes at Rieger kittet som man finner på 2 av bilene som Exylon postet, er mindre pent? Spesiellt den sorte nederste.... Få høre litt synspunkter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Ikke orginale VW bodykit har ikke noe på å gjøre på Golf 1..... dermed basta!!!!! ;) Men over til noe annet... Her er mitt innslag til Golf 1 bilder... Hmm... Jeg må se å få denne ned på hjulene så fort som mulig skal det bli noe VACN sessong på meg. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg