DaButcher Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Du kan få tak i usa blinklys fra usa.. :p De er billige brukt der, så om du får tak i noen via ebay.com, brickboard.com, etc. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ja takk erik, det vil jeg gjerne! Den er orginal ja! :) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jåow Jåow gængstah gængbænga håomi Butch'a ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Hayabuza Jåow Jåow gængstah gængbænga håomi Butch'a ! ja å d var godt ment i hvordan sammenheng? :S tok du deg en pjalle som gikk rett i fletta i går lr? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 neida søringtrøndern.. (eller wannabetrønder'n som vi ekte trøndere bruker å si :op ) jeg kommenterte bare bildet av han ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 wannabe trønder? :D oki! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hehe :op Nord-Trøndere r0xzrZ :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hvem har egentlig sagt at det er kult å være EKTE trønder? vil tro at å være juketrønder som du kaller tosk er bedre... Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mmh ja takk erik, det vil jeg gjerne! Den er orginal ja! :) Ok, har sjekket numrene på eskene jeg har. Art. nr. er 1258932 & 1258933 for høyre og venstre. Dette er komplette insatser med pærer osv. Skal du ha bare glassene, er art. nr 1235325 & 1235326. Har du en oppegående Volvohandler i nærheten, så kan de sikkert skaffe disse. Her i Bergen har jeg intrykk av at de omtrent ikke er interessert i å skaffe deler til bakhjulsdrevet Volvo i det hele tatt lenger :mad: mvh, Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 tror du kan få de fra usa for 150-200kr inkl frakt.. (uten mva og uten toll).. husk å få det sendt som gave, om det overstiger 200kr totalt. Jeg gav vekk min gamle eurofront til en i usa (han dekket porto).. så gav han meg 80$ og de hvite lysene. Jeg tror at i usa, har de (selv om de har gamle reflektoren) to-stegs parkpære. pga pærene han sendte med passet ikke :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by DaButcher tror du kan få de fra usa for 150-200kr inkl frakt.. (uten mva og uten toll).. husk å få det sendt som gave, om det overstiger 200kr totalt. Jeg gav vekk min gamle eurofront til en i usa (han dekket porto).. så gav han meg 80$ og de hvite lysene. Jeg tror at i usa, har de (selv om de har gamle reflektoren) to-stegs parkpære. pga pærene han sendte med passet ikke :p USA lyktene mine, har doble orange pærer både til park og blinklys,men bare en stift er i bruk på hver. Ganske genialt egentlig, man har alltid et sett reservepærer med seg. Ryker en, er det bare å bytte om blink og park pæren :D Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg