Henrik Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Er på utkikk etter selvstudie hefte til KR motor Noen som har det ? Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 har for G60, si fra hvis du finner for KR Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 ligger nå for G60 motor på hjemmesida mi (downloads) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Er det noe sånnt du tenker på? http://home.no.net/gtiweb/2002/Mk216v.pdf Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Jess ! akkurat slik tenkte jeg på! Takk skal du ha ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 No problemo ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Mk2-16v No problemo ;) Du har ikke tilfeldigvis til Polo 1.4 16V også?:D (Motorkode AFH) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by nitewlkr Du har ikke tilfeldigvis til Polo 1.4 16V også?:D (Motorkode AFH) Nei det har jeg desverre ikke, men du kan jo sjekke på noen av de engelske Vw forumene.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Vet at denne posten er gammel.. men blei litt overasket når jeg kikka på den pdf fila,.. på bildene i den.. ihvertfall det bildet hvor du ser hele motoren.. så.. vel.. den motoren er speilvendt i forhold til min. er det motoren MIN det er noe rart med tru? på min KR motor (trudde da ihvertfall den var en KR) så er luftfilteret på nøyre sida av bilen om du sitter inni bilen og ser framover. men i følge den tegninga skulle luftfilterboksen ha vært på venstre side.. altså samme side som fordeleren.. på min motor er fordeleren på motsatt side av luftfilteret. luftfilter høyre.. fordeler venstre.. mens her er de altså på samme side.. hjelp.. er jeg gal eller hva pokker er detta for noe? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Vist det bilde du ser er fra en scirocco 16v så er luftfilteret på venstre side når du sitter i bilen.. mens på golf 16v så er den på høyresiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg