mfafa Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by MR.156 Dette er de felgene jeg syns er penest!BBS ch...*tørke sikkel fra munnen* De finner du kopi av ganske billig. BSS heter merket.. umulig å se forskjell på bokstavene BBS og BSS hvis du ikke går veldig nære :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Det meste av RacingHart.. Og disse: +++ :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Jeg er stor fan av 18"+ på svære cruisere som S, 7 og A8++++ ;) Joda, jeg innrømmer at bling bling er drømmefelger for tiden, 19" hadde gjort seg på Merca mi :D Dette er HVERTFALL drømmefelger: Mhm Brukeområdene er så mangt, hehe BLING BLING :D 996 Turbo (?) felger er deilige felger. Bilde over postet av Kaldblod... Men dette er også en drømmefelg, skal monteres til våren i 18" (Må ha komfort også, ikke gå helt bananas på størrelsen liksom :D Hehe) Oz Opera: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: :cocain: yummy yummy yummy yummy yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by MSpeed disse felgene sitter på en kamerat sin 200. vet ikke vha de heter men de skal visst ha kostet 40 000 nye: de felga heter EtaBeta Krone og koster vel neppe 40k :) her er noen andre snærtne greier fra ssr og mania racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Beklager,ble en feil Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Disse to er nesten helt like... Bare at den første er litt mer bling bling Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Er alt for mange digge felger her i verden! Men skal legge ved noen jeg liker godt =) http://www.rayswheels.co.jp/cgi-bin/cgi2/getWheelItem.cgi?maker=VOLK&model=140_CE28N http://www.speedstar.co.jp/collection/ssr_gt2/index.html http://www.speedstar.co.jp/collection/ssr_sp1/index.html http://www.speedstar.co.jp/champion/champion.htm http://www.work-wheels.co.jp/wheels/index/nez-s2/nez-s2.html +++ :D + Mange som allerede er lagt inn =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Her var det mye pene felger, ingen tvil om det :) Liker godt dorull-looken som japser og tyskere kjører med, så det blir nok til at jeg kjører denne looken selv på AE86`en :) Jeg har kjøpt et brukt sett med SSR Mesh-felger, 7 og 7.5x15. Synes disse felgene passer utrolig godt på AE86! Mine felger: Synes også Work har mye gromme felger. Sist jeg var i Dubai kom jeg over et sett brukte Work VS SS-felger, som jeg kjøpte for en grei sum. Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til enda, blir litt for dumt å sette de på Skylinen når jeg alikevel skal selge den. Bilde: Felgene slik de ser ut i dag, skal nok poleres så de blir like de ovenfor: Advan TCII er også sinnsykt gromme felger. Vet om et par gromme biler som skal kjøre på disse neste år :) For å oppnå lavest mulig vekt er eikene hule, og de er vel de letteste felgene Advan lager: Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hva med disse :D de er dyre i alle fall. Drømmer selv om å kjøpe meg Rial Daytona i 8,5x19 og 10x19" til golfen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Dette er noen av de jeg liker godt. Klarer ikke å komme på alle men her er noen: S3 med 19" RS felger er digg! Synes også disse felgene er pene Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by BlughJeg starter med noen jeg liker: Vet desverre ikke noe særlig om felgene, ang merke og slikt. OZ Antares Originally posted by Mads` OZ Crono Evolution Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Angående den diamantfelgen... Har sett par felger med "diamant-look" og diamanter nå. Er det bare jeg som syns at dette er helt FOR teit? Faren for at en eller annen bom skal pirke av diamantene osv er jo "litt" stor. For å ikke snakke om å pirke av hele felgen! :D Jaja, er man en rap'er med for mye penger skal man få bruke pengene på det man selv vil :) Ps. De AWR felgene som var så dyre var ikke fine for 5 øre :rolleyes: Huff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 et litt dårlig bilde til slutt... Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelland Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Synes de jeg hadde på gamlebilen var greie. TSW Venom 17" Ellers så synes jeg disse er ganske tøffe. men de må stå på en gammel amerikaner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg