Gå til innhold

Neon prosjekt

Ranger emnet


red-5

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

red-5 hva er det du heter for noe ? Holder til i bamble jeg kjører en ford med combat styling vinrød, kanskje du har sett meg. Mitt anlegg ligger slengt i bagasjerommet og er sugen på og få til noe bra, men jeg har liksom ikke helt kunnskapen :). Tar du oppdrag eller :)? Skal ikke ha noe sjuke greier liksom , men ja alt er bedre enn det er nå. Spikra fast forsterkerne til noen treplanker for at de ikke skal vogge fram og tilbake baki der :).

 

kan helt sikkert hjelpe deg litt, men ikke de nærmeste ukene. har en del eksamener og bilen som skal være ferdig til streetshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette, blir nok en showbil med oppmerksomhet.

 

Personlig hadde jeg valgt en annen løsning på den skjermen i dashen, slik at den ikke er så dominerende. Men dette er jo en smakssak.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt rå isatallasjon du holder på med her!!

 

Litt stor den skjermen der men, du har da hvertfall ikke 32" i dørene som enkelte har.

 

Har ett lite spørsmål også.Når du har lagt glassfiber, hva slags sparkel bruker du forå jevne ut evt. ujevnheter og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått prosjekt! Bare lurer på det blå stoffet du bruker. Hva slags stoff er det? Hor får du tak i det? Vanskelig å jobbe med? Og er det dyrt?

 

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rått prosjekt! Bare lurer på det blå stoffet du bruker. Hva slags stoff er det? Hor får du tak i det? Vanskelig å jobbe med? Og er det dyrt?

 

Mvh

Det er samme type stoff som er på de fleste typer sportstoler. Det koster ca.800 kr meteren for blått og 500 kr for sort. De fleste salmakere burte ha eller kan skaffe denne typen stoff. Det er ganske greit å jobbe med så lenge formene du skal trekke ikke er for kompliserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår