Gå til innhold

Min nye golf

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

kjøpt meg ny bil, ikke det at dere viste hva slags bil jeg hadde før =) men. skal komme med bilder etterhvert!

 

bilen kan sees i lillehammer, klin dønn original 91 med bræie felger! =) er for kaldt til å gjøre noe som helst nå!

 

 

 

:cool:

 

Okay, over til noe mer seriøst

 

Bilen:

 

modell: 1991 Golf GL

Motor: 1.8L 90HK (66kw)

Vekt: 925kg

Dekk: 195/50-15

Felger: ACS 15"

Farge: babyblå

 

 

Bilen er for øyeblikket helt klin original, men ting skjer, det er bare begrenset av min økonomi (lærling økonomi)

 

 

Det som SKAL skje er:

 

Soting av vinduer

GTI 16V antenne

G60 Breddere m/skjørter

GTI baklukespoiler

Grilllist

Senk (ca 50/50 (IKKE 60/60))

Stab stag (foran/bak)

Chip (om noen veit om noen brukbare)

 

 

 

Det var nå bilen min, slik ståa er nå! Pater kommer med bilder, de ble tatt tidligere i kveld (Tirsdagskvelden) på Shell i Nordre Ål på Lillehammer

 

 

 

Mvh

 

 

Dan Stamnes

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dan Stamnes

kjøpt meg ny bil, ikke det at dere viste hva slags bil jeg hadde før =) men. skal komme med bilder etterhvert!

 

bilen kan sees i lillehammer, klin dønn original 91 med bræie felger! =) er for kaldt til å gjøre noe som helst nå!

 

 

 

:cool:

 

spennende info :D, skal ta bilde av bilen din å legge ut jeg

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil.

 

breie felger??????? tom. mine stålfelger har større kant enn det

og chip på ein 1,8 90hk???:rolleyes: høhø. snus rus og bollemus;)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke 60/60?

Det er kun 1cm lavere....

Hviss du vil ha mer guff i motoren din, bør du heller satse på en GTI maskin, å skifte ut luft mengde måleren og gass spjellet fra audi 80, husker ikke årsmodel..

skal visstnok få 130hk... er jo ganske mye hest det i forhold til 97 m chip på en 1.8 gl

effekt anlegg - innsats filter hjelper jo det også.

 

 

visst dette er bull, bør noen andre snakke ut litt.

 

(hehe var det på tirsdagskvelden bildene ble tatt?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

prøve å få tatt noen flere bilder når det er lyst ute :)

 

Kopi%20av%20Dan%20Tore%20Golf%20003.jpg

Kopi%20av%20Dan%20Tore%20Golf%20005.jpg

Kopi%20av%20Dan%20Tore%20Golf%20007.jpg

 

 

keen på å ta fler pics el pater? :P :P

 

sku hatt non ordetlige av min og, itte bare mob bilder.. :-s hehe

men dan tore? ikke så altfor breie de der da :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er breie nok! =) 15x8" ... litt for brett egentlig, går inni når jeg svinger =(

 

 

uansett

 

chip til GL'n koster 2800, gir 100hk, sammen med fullt effektanlegg og innstatsfilter (supersprint/green) så skal jeg nok klare å havne på rundt 105hk =) helt greit egentlig, treng ikke så mye gamp jeg

 

 

hadde tenkt på GTI16v evt gti 8v (meiner det er rimelig plug and play, siden jeg har alt det samme som GTI 8v har (av ledninger)

 

men, har ikke GTI motor, ikke har jeg råd til å kjøpe meg en heller!

 

 

om ikke noen veit om en stygg billig en, som ikke har gått så fryktelig langt, og som er med hjerne osv

 

 

Mvh

 

Dan

 

 

 

edit, må legge til det at med felgene egentlig var litt ironi! men det ser dumt ut med 15" på en usenka bil =) hehe

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

felgene er breie nok! =) 15x8" ... litt for brett egentlig, går inni når jeg svinger =(

 

 

uansett

 

chip til GL'n koster 2800, gir 100hk, sammen med fullt effektanlegg og innstatsfilter (supersprint/green) så skal jeg nok klare å havne på rundt 105hk =) helt greit egentlig, treng ikke så mye gamp jeg

 

 

hadde tenkt på GTI16v evt gti 8v (meiner det er rimelig plug and play, siden jeg har alt det samme som GTI 8v har (av ledninger)

 

men, har ikke GTI motor, ikke har jeg råd til å kjøpe meg en heller!

 

 

om ikke noen veit om en stygg billig en, som ikke har gått så fryktelig langt, og som er med hjerne osv

 

 

Mvh

 

Dan

 

 

 

edit, må legge til det at med felgene egentlig var litt ironi! men det ser dumt ut med 15" på en usenka bil =) hehe

 

8x15?? ser mer ut som 7 el 7.5

dersom de subber når du svinger er det heller innpresset som er skyld i det.litt lite strekk på dekket til å være 195/50 på en 8" felg

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår