LaStrada Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Jeg har planer om å skaffe meg en golf mk2 om ikke så alt for lenge, og fikse på denne... Blir 18 i september, så jeg har ganske god tid. Så en av planene mine er da å lakkere. Har lyst på en farge som skiller seg ut fra andre, ikke en "vanlig" farge som feks svart.. En lilla/rosa farge synes hvertfall JEG er fett. Så er det noen som har bilder av noen golfer med noen fete farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Synes du skal gå for noe sånn som denne, bare en smule lysere og mer rosa. En mellomting mellom denne og den andre lillafargen jeg viste deg! Den her blir for "vanlig". Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 et tips er at du kan gå for den "G60 grønn" fargen som noen MK2`ere fikk...er ikke så ofte man ser den fargen egentlig. Den har perlemorgreier som gjør at den er både mørkegrønn og svart... tror det var noen av de seneste G60`ene som kom med denne fargen. så i allefall noe på internett at den fargen var noe spesiell pga at det var så få med den fargen. jaja, vart nå et forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Så lenge det ikke blir noe lilla pærlemor så er det greit;) hehe:P *tok du huntet?* Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hva med grønn da Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 RS blå er tøff farge. eller skikkelig rød, eller grønn som gofle2 har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by gofle2 hva med grønn da grønt liker vi, eller blågrønn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 noen som kan legge ut et bile av en blågrønn golf 2, alderi sett en golf 2 med denne fargen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Detta er fargen på bilen min. Har ikke sett så mange golfer med denne fargen. Jeg personelig liker den veldig godt. Skal omlakkere bilen snart og da blir det i den samme fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by kim_andre noen som kan legge ut et bile av en blågrønn golf 2, alderi sett en golf 2 med denne fargen min sin hehe blå med grønt skjær i---- : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by desses Detta er fargen på bilen min. Har ikke sett så mange golfer med denne fargen. Jeg personelig liker den veldig godt. Skal omlakkere bilen snart og da blir det i den samme fargen. Fargen er Biscay-blå metallic,har samme fargen selv.. Liker den,men synes det er litt "bestefar" farge.. Gikk i planer om å levere den inn til skikkelig rens og polering,men ble liksom ikke noe av det.. Den var ekstrafarge i sin tid,og måtte bestilles,derfor er det ikke så mange av den,i følge Møller.. Kode LB5Z.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Takk for den opplysninga! Den fargekoden som står i bilen min er nemlig en god del mørkere enn resten av bilen. Tenkte det var pga aldring, men var vel kanskje litt vel mye forskjell i og med at lakken på bilen er i rimelig fin shape. Syns fargene til vwgolf2gti16V var noe tøffere enn fargen jeg og VWGolfIIHFS har. Mulig jeg hopper på den, hva er fargekoden vwgolf2gti16V? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 please ikke gå for en blå farge..det er fint, men så altfor altfor oppbrukt! gå heller for en litt diskre pen farge..kanskje org. brun fargen som kom på golf 2? eller så har man jo mange kule "grunningsfarger" ! :cool: grønt kan også bli cool Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 kul grønn farge syns jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Den siste grønnfargen der likte jeg. men org. brun kan det vere noe fint a??? vwgolf2gti16V sin farge var fet den og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg