lars-frr Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Få se noen bilder av en matt svart golf a .. Jeg finner ingen ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by desses Takk for den opplysninga! Den fargekoden som står i bilen min er nemlig en god del mørkere enn resten av bilen. Tenkte det var pga aldring, men var vel kanskje litt vel mye forskjell i og med at lakken på bilen er i rimelig fin shape. Syns fargene til vwgolf2gti16V var noe tøffere enn fargen jeg og VWGolfIIHFS har. Mulig jeg hopper på den, hva er fargekoden vwgolf2gti16V? fargekoden er ld5y trur eg, heiter ivertfall monzablau...... bilde fra før eg skifta lykter (dei grønne er til salgs:-) ) her er tråden min med masse flere bilder : http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=45269 er ikkje enekelt å velge farge, er bere ein stor jævla godtebutikk der du aldri klarer å bestemme deg...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Takker for bilder og ideer :) Grønn så jo kult ut det... men synes fortsatt lilla/rosa er kult... :rolleyes: Ingen andre som synes det? Kom med flere bilder! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg