Mr.X Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Da er men i gang med og samle inn nye deler til ny bygging av motor i gt-ren etter at motoren havarete på den.. så nu skal vi nu se om det går og få noe efekt ut av den med litt god garasje trimming.... fjor målte den 285hk 5660rpm og 372nm 4560rpm. Måle må nok være å klare 300++ og over 400nm.. aWeX: ta og tøm pm boksen din....;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 dette blir moro..... får komme med noen oppdateringer under veis da... det er jo en fet bil... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by Mr.X aWeX: ta og tøm pm boksen din....;) Done! :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 gi oss litt mer info da! er det orginaldeler du skal bruke eller? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by Schlasken gi oss litt mer info da! er det orginaldeler du skal bruke eller? Blokka,veiv og råder er ny, smidde stempler,oppgradert oljepumpe, ny bensin pumpe og større cooler. Holder det eller vil du vite mere???? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Mer takk! :D hehe, har du vært på garasjesalg hos mazdafun ? Hva var grunnen til at den forrige motoren din raste ? Kjekt å vite så man ikke gjør samme feilen selv.. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by Mr.X Holder det eller vil du vite mere???? altid gøy med litt tekniske spesifikasjoner :) høres bra ut dette :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 da logger nye blokka hjemme hos. Har kansje fått tak i en mazdaspeed kasse fra sverige nu også, så bitene begyner og falle på plass..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 da har delene begynt og komme etter hvert.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Et til.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Hmm... Likte veldig godt det på det nederste bilde:D Må høre med Mazdafun om han har skikkelige bremser og sinter clutch til meg. Kanskje lure til meg noen stempler også? (og girkasse:rolleyes: ) Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Stolten Hmm... Likte veldig godt det på det nederste bilde:D Må høre med Mazdafun om han har skikkelige bremser og sinter clutch til meg. Kanskje lure til meg noen stempler også? (og girkasse:rolleyes: ) Bremser får du fra ebc, sinter clutch har mazdafun og stempler får jeg tak i..;) Kan kansje ordne en fin pris på ebc også.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by Mr.X Bremser får du fra ebc, sinter clutch har mazdafun og stempler får jeg tak i..;) Kan kansje ordne en fin pris på ebc også.. EY:dude: Kunne ikke du gjort det?babyhmm? Må ivertfall ha bremser og clutch før det blir gjort noe mer! Ellers så lukter det gammel damerkjøring av meg hver gang jeg har vært ute å trilla litt:D Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Hva slags olje kjører dere andre her på forumet med? På motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by MAZDA GT-R Hva slags olje kjører dere andre her på forumet med? På motor. Mobil 1;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg