SR20De Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Får man kjøpt tårnstag til P10? Mener å ha lest at det ikke er å få tak i. Hos Powerzone står det at dem har, men passer dette? Bestiller jeg nå så får jeg det vel kanskje til sommeren... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 jeg bestillte staget fra powerzone men avbestillte etter 5-6 mnd.. Svaret på avbestillingen var : " Hei Den er grei. Mvh Powerzone " Mao, de hadde sikkert ikke engang bestillt det oppover selv om jeg purret 4-5 ganger og ble lovet levering snart. Den mest useriøse butikken i Norge? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Andre steder som har/kan skaffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 http://www.nissanturbo.dk/kobogsalg.htm Tror jeg tar å bestiller fra han snart.. Kunne jo bestillt opp flere stk og fått litt rabatt Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by eGtTurbo http://www.nissanturbo.dk/kobogsalg.htm Tror jeg tar å bestiller fra han snart.. Kunne jo bestillt opp flere stk og fått litt rabatt Kunne jo gått an det. Sikkert flere inne på forumet her som er interessert. Jeg blir i hvertfall med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hva gjør et tårnstag? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 stiver av støtdempere tårnene slik at du spinner mindre og på P10 får du mye bedre styrerespons samt stabilitet da det er et kjennt problem at tårnene er vel fleksible på P10 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ah, ganske lurt. De er vel relativt lette å montere? Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 seff Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 da var prisen klar.. 550 kr pluss frakt per stk.. Det er visst vi bestiller minst 5 stk Det gjelder P10, P11 og P11-144 Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Hvor i landet er dere basert? Og, 100 000 kroners spørsmålet.. trenger jeg et nytt, når jeg allerede har (originalt..tror jeg) ? Hvis noen kan svare meg på det melder jeg min interesse angående P11 stag. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by SR20De Får man kjøpt tårnstag til P10? Mener å ha lest at det ikke er å få tak i. Hos Powerzone står det at dem har, men passer dette? Bestiller jeg nå så får jeg det vel kanskje til sommeren... :rolleyes: Jeg er sikker på at du kan få laget dette på et mekanisk verksted. Jeg fikk laget det hos en bekjent som sveiser. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 jepp d kan man om man måler og tegner til de.. Må ha rett bue osv.. Og selv der koster det noen kroner.. Blir iallefall ikke like pent.. Men ja, om man er ute etter KUN det kjøremessige kan det hende at mekanisk verksted er ei løsning.. Men jeg ser ikke noe vits i d når det kan fåes profft til under en tusenlapp.. Hvis du har stag oppe originalt på din P11 er det ikke no veldig å tjene på å bytte til dette staget... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 egt: P11-144 sier du.. JEPP JEPP JEPP JEPP JEPP eg er med!!! (blir det forskjellige fester her i forhold til P10'n?, eller er front tårna like dimensjons messigt?) Hva med levering.. sender fyren direkte, eller må du shippe dem ut til oss etterpå? Og så 1000 kroners spørsmålet... Er staget beint, eller er det buet?? Eg har 1.8 liters motoren.. og.. *kremt* den tar ikkje like mye plass som sr20de motoren.. ;) Men luftinntak (inntaks manifold'n) ser ikkje så veeeeeldigt ulik ut..! Vist du kan gi 100% garanti på at det passer! Så er eg definitivt med!! :D Edit: En liten ting til.. se og få ræva i gir.. eg vil ha NU!!! *ler* :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Alle primera modellene (ikke P12) har like dempertårn! Jeg har brukt et fra en P11 GT på min!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg