CorraDon Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 En ting jeg har lurt på, har hørt noen "myter" om at Corrado ikke fikk selges i norge, og det jeg lurer på hvis dette er sant, hvorfor egentlig? noen som vet dette? For mye hester?:D:D Andre grunner? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Det ble vel solgt 1 rød Corrado ny i Norge tror jeg. Men grunnen til at flere ikke ble solgt var at bilen kosta rundt 600000,- ny tror jeg :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Oki, så det er grunnen! Noen andre? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Corradoen var nok til salgs i norge.. Men den var nok for dyr til at det var mange som kjøpte den. Jeg er ikke enig med "prophets" - jeg mener at det ble solgt 3 corradoer nye i norge.. Det er bare et tall jeg har hørt fra en kamerat. Men jeg vet hvertfall om en rød G60 av tidlig modell, og en sølv VR6 94'mod. Den G60'en finnes fortsatt, mens VR6-en ble stjålet og slaktet for et års tid siden.. :( Og prisen på corrado - det var vel i '93 eller '94 var ca 415000,- for grunnmodellen av en VR6!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Olav Vangsnes Corradoen var nok til salgs i norge.. Men den var nok for dyr til at det var mange som kjøpte den. Jeg er ikke enig med "prophets" - jeg mener at det ble solgt 3 corradoer nye i norge.. Det er bare et tall jeg har hørt fra en kamerat. Men jeg vet hvertfall om en rød G60 av tidlig modell, og en sølv VR6 94'mod. Den G60'en finnes fortsatt, mens VR6-en ble stjålet og slaktet for et års tid siden.. :( Og prisen på corrado - det var vel i '93 eller '94 var ca 415000,- for grunnmodellen av en VR6!!! Og ikke minst, Porsche 944 var biligere en Corrado VR6 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 600 000 var nok litt i meste laget, men meiner det er solgt 4 av møller. G60 var vel rundt 370 000 ny + ekstrautstyr. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 dyyre biler! hvor finner dere ut slikt? kunne likt å vite hvor mye min 1990 Passat stv. GT G60 Syncro kosta da den var ny. Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 veit ikkje med 90 mod, men 93 kosta den 426 050,- uten ekstrautstyr. Faktisk en av de dyreste passatene som har vert.. Faktisk dyrere en VR6 Exlusive fra samme året.. Finner en del info om biler etter 1993 på finn.no teknisk data. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholand Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 ojojoj!! skal si den har tapt seg på 14 år!! ga 50.000 for min +13500 for lader +dekk Siter Kjør hardt , kjør stil - `83 Mitsubishi Pajero kort, 2,3TD x `90 Passat stv. GT G60 syncro x `88 Landcruiser LJ70 VX 33" 4-runner motor x `88 Opel Ascona C. 1,6s x `79 Opel Kadett c "Cheguevara edition" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Har hørt på Gromstad Auto i Arendal, at corrado-er IKKE ble solgt i det hele tatt i Norge jeg. Men der borte har dem ikke peil heller, visste nesten ikke hva en corre var.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 JA - det er hvertfall feil :) JuB - har du hatt corradoen din lenge?? Eller kjøpte du den kanskje i februar eller no?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Kjøpte den rett før påska 04, ca siden feb. mars ja.. :) Husker jeg var på Evje å kjøpte felg/dekk, så måtte den stå hjemme helt alene mens vi var på Gustablikk en ukestid :op Gleda meg til å komme hjem da ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Okei - var det jeg trodde... Jeg snakka nemlig med far din på utsiden av bilutstyr på stoa... Da du/dere lurte på denne bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Okay, var ikke et topp kjøp, men hjelper seg nå.. ;) Jobber/kjenner du noen som jobber på Falken? Pappe jobber litt deltid der, han snakka om en som hadde hatt endel corradoer der oppe, deg kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Ja, kjenner en del som jobber på falken... Men jeg har ikke snakket med far din der.. Han kom bort til meg på bilutstyr - da jeg sto ved bilen min på utsiden... Han sa der fulgte med turbo-kit til bilen - har du montert det nå eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg