Nalletiger Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hvite felger blir rått... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 fikk en i photoshop forumet til å sette på revolution felger på mantaen http://www.bilforumet.no/topic/52523-noen-som-kunne-ha/?do=findComment&comment=540453 Noen som har revolution felger å selge??? Vuderer om jeg må ha på ei lakssetraapp så hvis noen har det å så ta kontakt;) Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Vuderer om jeg må ha på ei lakssetraapp så hvis noen har det å så ta kontakt;) Negertribune heter det! :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 nå skjer det endelig noe igjen.. til fredag så skal bilen på verksted... fått gjort noen små ting i mens: tat litegranne rust inni å malt golvet Fiksa setene Netsen ferdig med framfanger Kommer bilder etterhvert Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Sånn nå er den sendt til verkstedet. Gleder meg til søndag da jeg skal hente den igjen =) http://img.photobucket.com/albums/v616/mantapanta/DSC00478.jpg http://img.photobucket.com/albums/v616/mantapanta/DSC00481.jpg Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ja, da må du komme med flere bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 prata med verksted mannen for ikke så lenge sia, heila ræva var veldig skjev, så kutter heile bilen i 2, vært noe dårlig rustarbeid i begge hjulbuene å, så var visst like greit Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 blir vell bra dette Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 akkurat tat kvelden fra skruinga.. fikk bilen hjem i 5 tia så har tatt noe rust sveising og diverse. men må få lagt meg nå, får begynne igjen i morra Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 sånn ble det etter skjøtingen [/img] tat noe rust baki : [/img] Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Detta blir bra sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 fått gjort en del, men fåkke kamera før i morra hvis jeg er heldig ... skal ta noen bilder da.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 De jeg så på var iallefall til Ascona B/Manta B Hei hei... Jeg har en manta jeg også. Det er en 86 mod Gt (2.2i :D) Manta B og Ascona B er teoretisk samme bilen. Yup annlegget som passer på Ascona B skal Passe på manta'en din. Det er 1 feste som ikke er det samme, forskjellen er at det er 1 gummi oppheng mere på ascona'en. Lykke til med bilen.. Det ser jævla bra ut!!! (Thumbs UPP!!!) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hei hei...Jeg har en manta jeg også. Det er en 86 mod Gt (2.2i :D) Manta B og Ascona B er teoretisk samme bilen. Yup annlegget som passer på Ascona B skal Passe på manta'en din. Det er 1 feste som ikke er det samme, forskjellen er at det er 1 gummi oppheng mere på ascona'en. Lykke til med bilen.. Det ser jævla bra ut!!! (Thumbs UPP!!!) :) Kjøpte løse rørdeler og potter og laget et eget, sparte en del på det.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 sånn ble det etter skjøtingen [/img] tat noe rust baki : [/img] hehe minner meg litt ut i fra en pimp my ride episode med den forden som var lappa i 2 :D bare gjør en ordentlig jobb så den ikke detter sammen etter første kjøretur... keep up the good work Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg