Gå til innhold

mantapanta : Opel Manta -

Ranger emnet


mantapanta

Anbefalte innlegg

Urfet bil:D manta er en klassiker av en bil..tidløs.

 

Revolution felga er RÅE hjul...lakke senter av felgen i bilens farge?

 

Grønn senter med blank kant. hadde gjort seg;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

13" altså?

 

trodde 14" var minste du fikk dytta på e30 bremsene.

Å Sorry, misforsto diskusjonen.. Synes det var merkelig å at du sa det var vanskelig å skaffe de profilene.. Jeg mente i 16 tom, men jeg vet det finnes i 15 også.. Noe særlig mindre en 14 tror jeg ikke går på foran pga bremsene nei..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm for bare se det ann med de dekkan etterhvert. Må ha av dekka å få de blåst og lakkert uannset.

 

Bytta ut den gamle dynamoen som sto i. en scania dynamo, jækla svær en, klarte ikke å få den til å stå rett, så reima ble så sinnsykt fort slitt ut. satt i den org dynamoen men den funker tydeligvis ikke for batteriet tømmer seg bare. så må nok til med å sveise nye fester til scania dynamoen igjen..

 

Hadde tenkt å bli sånn ca ferdi med den i løpe av uka, men var så "heldig" å komme opp i engelsk eksamen så ble ikke fri uke alikavel..

 

Mangler noen få deler lurer på hvor jeg kan få tak i dette:

 

Nye dørlåser og til bagasje lokket

 

Senke dempere bak, hvor kjøpe de hen ?? åssen type??

 

skvett lapper med opel merket på, må ha det skal jeg kunne beholde noe lakk på bakskjermen..

 

så er det vel egentlig bare det jeg mangler av deler, av jobb så er det å blir ferdi med dørtrekkene. Få festa lakkert å sparkla vingen og koble noe lys til..

Im lucky

 

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

nå begynner det å komme seg..

 

mangler bare blinklys på den ennne sia nå, alt det andre virker takk til haraldbg her på foumet for hjelp :P

 

Fått limt på vingen å begynnt sparklinga av den, regner med å bli sånn ca ferdi i løpe a dagen.....

 

få gjort noen få småting til så er det å ta bilen ned fra bukkene å ut å prøve :D

Im lucky

 

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se d. det er jeg som har kobla det elektriske i mantaen. menne æ slitter litt med ett problem. blinklysene på venstre side bare lyser heile tia. reletser fint ut noe som har noe tips eventulet koblings skjema til mantab har jo vert et helsike å finne ut a hva som skal hvor med det funker nå iallfall

91 opel vectra styling er bestillt

tempo corvette

tidligere nissan patrol 2.9 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal få tat noen bilder snart men

 

Trenger desperat HJELP. camber vinkel er heilt jæveli, har bytta en del deler, bilde av dem lengre framme i tråden men hjalp ikke noe tydeligvis, camberen er så jæveli at bilen rister som forbanna når du går over i 2 gir å oppover.. er i grunnen bare det jeg har igjen med bilen, kjpt å ikke få brukt an :(

Im lucky

 

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyy!!!

 

Grise rå manta du har der!

 

Bra å se at det er noen som ikke lar seg knekke og sender bilen bilen på høggern pga noen "småbulker", er få igjen av di bila som det er så det er bra du tar vare på den og fikser den opp!

 

Til det med høytalere i hattahylla så vil det IKKE lekke inn vann i baggasjen din, gjør iallefalll ikke det på bilen min! (den du hadde bilde av)

 

Iallefall, skikkelig kul Manta du har!

 

Keep up the good work!

M.v.h Petter Waal | 92228986 | pwaal@nokab.no

84 manta GSI 16V | 85 Manta GT 2.2i+ | 58 olympia 1500 | 02 Galant AVANCE stv 2.0 | 85 volvo 240

http://www.teamsideways.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår