mantapanta Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Kjøpte meg en 78 manta gte, men den kræsja en kammerat etter 1 dag så nå er det retting som må til får å få den fin igjen, må bytte heile høyre hjørne bak... Tenke at jeg kunne slenge inn noen biler underveis, hvis jeg får til å få inn bilder....,[ Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 åssen i helsike får du inn bilder?? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Du må legge det på en server/nettsted og linke bildet. Du kan få gratis bilde plass på http://www.photobucket.com Når du har fått lastet opp bildet til kontoen er det bare å bruke IMG adressen som står under bildet og lime inn i vedlegget ditt i threaden og vips ;) håper du skjønnte noe av det ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 tror æ skjønnte det... får prøve hvertfall FØR: ETTER: Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 ser jo ut til at det kan bli litt arbeid med den der.. synd det der Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Planer for bilen er : Seff å få retta den å sveist bitte lite rust i den ene innerskjermen. Nye felger den enne røyk i smellet... Og nye stoler, den enne røyk da han som kjørte ble slengt rundt inne i bilen... Tenker på å kjøpe bøtte stoler, er jo rimelig fet med det... Noen regler på åssen stolene skal være??? Noen som har noen tøffe felger å selge??? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 stillig bil! for all del fiks den. Vi heier på deg:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hvis de felga er 5bolt 5x120, så kan du få en av meg, hvis du betaler frakt.. Står på senatorn min, trenger de ikke iom at jeg har bare 3:) Fiks bilen ja! Manta er jo nais. Sjekk ut denne! http://www.hecktriebler.com/Eigene_Autos/Manta_3_0_Umbau/manta_3_0_umbau.html Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Hvis de felga er 5bolt 5x120, så kan du få en av meg, hvis du betaler frakt.. Står på senatorn min, trenger de ikke iom at jeg har bare 3:) Fiks bilen ja! Manta er jo nais. Sjekk ut denne! http://www.hecktriebler.com/Eigene_Autos/Manta_3_0_Umbau/manta_3_0_umbau.html er nok 4-bolt ja. de med 5-bolt har ikke navkapsel Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Stolen må kunne reguleres frem og tilbake (vet om noen som ikke fikk eu-godkjent pga dette) Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Bilen skal jeg ha fiska uansett, men har stor håp om å bli ferdi før 27 mai, for da får æ lappen.... En tiligere bilopreter i nærheten begynner på den rett over nytt år etter planen.. Er 4 bolts, men ellers takk ;P Har og hørt det med stolene, må få sjekke ut noen regler om det..... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Siden du har 2 dørs må setet du setter inn enten ha sammenfell bar rygg eller vippefunksjon.. ellers får du mangel på at du ikke har rømningsvei for de bak.. eller no i den duren. Tøff bil da. Ser ut som bakstillinga di fikk seg en smell og.. eller er det bare felgen som ser litt rar ut... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 ok... Var det jeg trode med de stolene... Er nesten sikker på at det er bare felgen, har kjørt noe etterpå å det virker i grunnen greit.... Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by mantapanta Er 4 bolts, men ellers takk ;P Hehe, er ikke uten grunn jeg ikke skal ha de... Ikke de peneste felgene i verden nei.. Liker versonen med feit kant bedre da. Tror den er 8x15 eller no sånt Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 noen som vet om jeg kan sette simons effekt annleg som egentlig er til ascona b på manta??? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg