Gå til innhold

kompressorhjelp igjen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp.....igjen. Jeg har nå montert kompressoren(en sentrifugalkompressor, Paxton) og startet bilen(86mod Camaro Z28) og alt funker fint, har fortsatt ikke kjørt den me kompressoren, men alt funker fint når den står stille iallefall. Men jeg har et problem. Motoren får altfor mye bensin. Luftmengdemåleren står imellom kompressoren og innsuget. Dermed kommer det utrolige mengder med luft gjennom måleren som sørger for at det blir pøset utrolige mengder med bensin inni motoren og det stinker bensin av eksosen fordi bilen ikke klarer å forbrenne all bensinen. Hva skal jeg gjøre?

 

Stian M Hansen

http://www.team-htr.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.De luftmengdemålerne der (Oppvarmet platinatråd) Trenger jevn luft uten turbulens for å fungere skikkelig.Bør absolutt monteres før kompressoren.Sjekk også at du ikke har feil på en tempsensor

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår