Gå til innhold

Nye Astra

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, der er mange fine farger.. Men liker godt sort.. Har forresten blå bil nå, og synes det er himla fint og... :)

 

Der var kommet en del bra styling allerede ser jeg, men tror jeg holder med "corsa tuner" som sier at lumma er den fineste..

Det dukker nok snart opp noe fra rieger og - jeg synes det bruker å være veldig bra, og bruker å ende opp med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg en svart Astra 1.9 CDTI 150 hk stasjonsvogn.

 

Valgte en Cosmo (= største utstyrsvarianten) med en "grei" utstyrsliste (det aller meste), bla: Bixenon lys som svinger når du svinger på rattet, justerbart understell (ITS), skinn, mørke vindu, 17" felger, ESP, ryggesensor, største stereon samt navigasjon, pluss de "pakkene" som var å få.

 

Jeg kunne TIDLIGST forvente å få bilen i uke 10 til neste år - det vil vel si i Mars???

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny flott bil turboknut!! :)

Virket som en knall bil det der! Hva kom den på - den må da ha kommet på over 350000??? Man får vel forresten ikke 1.9cdti i annet enn cosmo?

 

uke 10 ja - da er det vel ca 3 mnd ventetid da.. - Var noen her som mente på at det var 8mnd ventetid på den - så ble litt nervøs... Har ikke lyst til å vente så lenge!!

 

Jeg regner med å bestille meg en når jeg skal hjem på juleferie om en uke - gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styla og tuna kjøreskole biler er det beste som finnes. det kommer du hvertfall til å trekke en del kunder på. selv så kjørte jeg trimma golf gti på kjøreskolen og det var så utrolig gøy å få kjøre rå bil på kjøreskolen. det gir virkelig lyst til å stare med biler.

 

kanskje jeg må ta noen kjøretimer hos deg når du får bilen da:D

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte cab - synes jo det var litt kult da... Men tror nok at en del vil velge å ikke kjøre med den "tøffe" skolebilen og, da de ønsker å forsvinne mest mulig i mengden...

 

Men det heller nok mot ei stylingpakke ja:)

Men så er det det med felger igjen - kan ikke ha så ekstreme felger, for det kommer jo bare til å bli kantkjørt... Det er kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er mange fete skolebiler etterhvert... Man må jo nesten se på det som kontoret sitt - og det er jo bra med et fint kontor vel?? :D

 

Ja, litt bredere dekk en felger hjelper nok litt... Skulle gjerne hatt 18' eller 19', men tror jeg må klare meg med 17', da de kommer til å kjøre oppi alt av dumper og det som er - blir noe ubehaglig om det blir for lite gummi på... Så får jeg evt ha noen fetere felger på ved evt treff:) Hadde vært kult å dratt den ut på banen - med "kjøreskole" på sia :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du kan ta litt ekstra for kjøretime de dagene du er på bane da vet du. kjøre læreren min prøvde å få til at vi skulle kjøre på våler banen med kjøreskolen, fordi han mente at det var viktig å lære at man kan ikke kjøre så fort man vil og det er jeg veldig enig med ham om. synd det ikke ble noe av, fordi jeg har lært mye alle de andre gangene jeg har kjørt på bane.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corsa Tuner

Styla og tuna kjøreskolebiler er jo rått da..

Her på gjøvik er det en skole som har 1 audi S3, en BMW E46cab, en Benz cab og siste innkjøp er EVO 8... Faen så gromt.

Var ikke sånn når jeg tok lappen for 12 år siden. Da var det volvo 740 disel... Uff og uff:D

 

Helvette for en pris det må være da, jeg mener.... Slippe et kvinnfolk som aldri har kjørt bil bak en EVO 8, haha... Ja. Den krasjer sikkert ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår