Gå til innhold

Nye Astra

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig så likte jeg ikke Astra, fronten er stilig med så kommer resten som bare ikke passer inn i hodet mitt.

Jeg har test kjørt 1.7 CDTI å resultatet ble bedre enn forventet, i og med at jeg testkjørte standard 1.7 modellen noen mnd før. Meget innholdsrik pakke men jeg liker bare ikke designet, kan jo være meg det er noe galt med.

 

Hvis du er inne for styling så dumper det råe stylingssett til de bilene i løpet av 2005, Lumma er allerede ute med et set som er helt superdupert. Da går jeg for en Astra i alle fall.

 

Trur at det lønnes å kjøpe de nye Opel bilene, er veldig lite feil på de(inntil videre). Personlig så liker jeg Vectra Cupe bilene en god del hakk bedre men har også lyst på Astra STV.

 

Når du får den så ta bilde, har mast på Opel over å få test kjøre en av de store CDTI modellene eller Vectra GTC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mihkku:

Ser du har en Vectra B for salg.. Har du bilder av den eller? JEg hadde en vectra B med rieger styling for 3 år siden.. Det er jo en veldig stilig bil!! Hadde vært gøy å sett noen bilder av bilen din :D

 

Var en tidligere her som sa at det var 8mnd ventetid på de bilene, så da kan jo et bilde av astraen drøye ut... Men forhåpentligvis så er det rett det forhandleren min sa - med 8-10uker... Og de får ju uansett inn en disse dager, så testing blirt det hvertfall - Gleder meg!!

 

Var på riegersiden igår å så om de hadde styling til den - men det var tydeligvis ikke klart enda.. Men det kommer nok... Uansett så får man jo OPC-pakka da - det er jo en diskret og grei styling egentlig...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irmscher fører jo ganske grei styling men også veldig dyr styling så lenge du heter Ola Normann og bor i Norge :P

 

Når det gjelder å vente i 8mnd så er vel det hele opplevelsen , er det ikke sånn det sies ? :D

 

Jeg har en Vectra B ja som alle de aaaltfor mange her i Alta. SKal legge ut bilder her snart når jeg bare får meg på ræv til jobben for å legge om dekkene. Men det ligger jo bilder ute å florerer her på forumet men disse ble tatt helt i startfasen, er gjort en del nu.

 

Du har valgt ut bilen selv eller ? Husk å ta med masse og fin lakk! I tilfelle jeg skal kjøpe den, begynner å bli litt lei gråfargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lumma stylinga var meget rå!!! Kunne tenke meg den.. Der er nok uansett kommet enda en del mer fra ulike fabrikanter før sommeren...

 

Har ikke lyst til å vente i åtte mnd - skulle absolutt hatt den innen 7mnd hvertfall.. men får se da :)

 

Fargen ja.. Der er jo mange fine farger.. Sølv og gråfargen er fin på astra, men jeg tror det må bli helt sort... Mest sansynlig hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noen bilder, men de er ganske gamle. Det som er gjort utvendig som synes er panserforlenger, tilpasset støtfangeren bedre, montert ny bakfanger, lakkert spylerdysene, sølvfarget vindusviskere og crome lykter(ikke de på bildet, de er solgt).

 

Slik ble den etter 1år

IMG_1104.jpg

 

Etter 2år

vectra_1.JPG

 

vectra_3.JPG

 

Her er noen bilder rett før den ble "omgjort".

Bilde.jpg

 

Bilde2.jpg

 

Fikk disse av en som hadde tatt bilder av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mihkku

Her har du noen bilder, men de er ganske gamle. Det som er gjort utvendig som synes er panserforlenger, tilpasset støtfangeren bedre, montert ny bakfanger, lakkert spylerdysene, sølvfarget vindusviskere og crome lykter(ikke de på bildet, de er solgt).

 

Slik ble den etter 1år

IMG_1104.jpg

 

Etter 2år

vectra_1.JPG

 

vectra_3.JPG

 

Her er noen bilder rett før den ble "omgjort".

Bilde.jpg

 

Bilde2.jpg

 

Fikk disse av en som hadde tatt bilder av den :)

 

 

 

var meg som har tatt bildene...hm....funker ikke IMG-taggen mer?

er det kanskje noe mot home.no?

EDIT: tenkte jeg skulle forske litt på om jeg fikk et bilde fram...

---What does this button d.....---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår