Olav Vangsnes Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by mihkku http://www.opel-performance.com er i allefall hjemmesiden. Jeg vet at Opel forhanlere klarer å skaffe dette. Blitzpower også (http://www.blitzpower.no) I tyskland finnes det felre firmaer, er bare å søke på OPC styling på yahoo.com. Kan ikke så godt Tysk så jeg går bare i surr. Har vært inne på den opc-siden tidligere, men finner ikke noe styling der egentli - ikke som er til å kjøpe i hvertfall.. Må vel kanskje se om jeg kan komme i kontakt med en opelforhandler i tyskland som kan være villig til å ta inn noe til meg... Blir vel vanskelig, men om jeg betaler på forhånd, så bør det gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Kjørte forbi tilfeldigvis forbi opel-forhandleren om tirsdag... Jammen sto ikke den nye bilen min på utsiden :D Kan tro jeg gleder meg til å få den!! Noen som har forslag til felger på den bilen?? Skal ha 17' eller 18'... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 opc felgene til denne bilen er døds lekre. jeg ville valgt de. Så de på en bil dem hadde satt sammen på opel på elverum Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 opc felgene til denne bilen er døds lekre. jeg ville valgt de. Så de på en bil dem hadde satt sammen på opel på elverum Ja, jeg er enig i at de er fine, men de har en vanvittig pris!! 2950 +mva pr.stk!! Til den prisen er det MYE å velge i!! Man har jo f.eks Borbet Nardo som er veldig lik til en brøkdel av prisen. Jeg liker også godt Mille Miglia EV-R.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 oj svarte da, viste ikke at dem var så dyre. du burde jo få litt avslag siden du har kjøpt bilen da :) Men vanskelig å velge felger, er så mange å velge i mellom.. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 oj svarte da, viste ikke at dem var så dyre. du burde jo få litt avslag siden du har kjøpt bilen da :) Men vanskelig å velge felger, er så mange å velge i mellom.. Virket som om det var den prisen jeg måtte forholde meg til.. Ja, der er masse felger å velge i ja. Men må ta litt i betraktning at jeg skal bruke den som skolebil, og at det da kan være greit med litt gummi - både rundt og på siden av felgene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Testkjørte den nye cabben til Opel, Tigra ?! Driit fin å kjøre men interiøret så litt billig ut. Lissom limt på deksler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Testkjørte den nye cabben til Opel, Tigra ?! Driit fin å kjøre men interiøret så litt billig ut. Lissom limt på deksler Jeg har ikke prøvd den, men er ikke overbegeistret for den.. Kan jo være at man må bli vandt med utseendet da.. :) Men var godt fornøyd med astraen min - den kledde sort synes jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Var ute å testa nybilen min en liten tur her for en uke siden - må si at jeg synes den gikk kjempegodt - og bedre vil den vel gå etterhvert :) Gleder meg til å få den overlevert!! Ellers så har jeg bestilt meg lumma takvinge, samt lyktespoiler både foran og bak. Gleder meg til å få de på! Sliter fortsatt med felger - de borbetfelgene jeg hadde bestemt meg for er ikke satt i produksjon som 18" enda.. Får håpe de setter igang den nærmeste måneden. Er det forresten noen som vet om det har kommet andre baklykter til astra h? Jeg er ikke noe gla i den "matte" finishen på rygg/blink.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Min fru har også fått sin 150 hk dieselpurke. Relativt fornøyd med den men hadde vel trodd at man skulle merke mer til at lyktene svinger de også. Legg ut bilder av bilen din da når du begynner å få gjort forandringer på den da :) (Jeg har Borbet T felger med goodyear eagle F1 til salgs (alt nytt), men de er "bare" 8x17") Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Var ute å testa nybilen min en liten tur her for en uke siden - må si at jeg synes den gikk kjempegodt - og bedre vil den vel gå etterhvert :) Gleder meg til å få den overlevert!! Ellers så har jeg bestilt meg lumma takvinge, samt lyktespoiler både foran og bak. Gleder meg til å få de på! Sliter fortsatt med felger - de borbetfelgene jeg hadde bestemt meg for er ikke satt i produksjon som 18" enda.. Får håpe de setter igang den nærmeste måneden. Er det forresten noen som vet om det har kommet andre baklykter til astra h? Jeg er ikke noe gla i den "matte" finishen på rygg/blink.. hmmm mener jeg så noen andre lykter på noen styla astraer. har du sjekka mattig og fk? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Min fru har også fått sin 150 hk dieselpurke. Relativt fornøyd med den men hadde vel trodd at man skulle merke mer til at lyktene svinger de også. Legg ut bilder av bilen din da når du begynner å få gjort forandringer på den da :) (Jeg har Borbet T felger med goodyear eagle F1 til salgs (alt nytt), men de er "bare" 8x17") Jeg bestilte uten adaptive frontlys - kun vanlig bi-xenon. Jeg synes ikke jeg hadde bruk for adaptive. Jeg får ikke bilen før om en god stund - jeg må gjøre meg ferdig på skolen først :( Jeg vil heller ha litt smalere og høyere felger - var hvertfall planen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 hmmm mener jeg så noen andre lykter på noen styla astraer. har du sjekka mattig og fk? Finner ingenting til astra h, hverken på mattig eller hos FK... Men det kommer nok om ikke så lenge.. Si ifra om du kommer over noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da har jeg testet Astra GTC.... OMG for en fin kjøretur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Vangsnes Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Da har jeg testet Astra GTC.... OMG for en fin kjøretur! Jeg har ikke prøvd den, men jeg synes den ser bra ut - det eneste som er litt rart er c-stolpen synes jeg.. Men liker at man sitter litt lavere i den i forhold til den vanlige astraen - synes jeg blir sittende altfor høyt i den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg