Polo Classic Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by brooom kan du ikkje kappe på midten å snu det opp-ned, så får du spjel på høyre side sett forfra? dag a Team Guru har gjort dette på sin midt-motor 16v Derby Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 jo, har sett den filmen der det er gjort, men når man får rocco manifoiler på ebay ferdig levert i norge til rundt 1200, så er det ikke verd det :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Om noen skal ha lagd custom vw 16v innsug, så har jeg en flens liggende som jeg bruker som innbytte. Bare og bestille, så gir jeg beskjed når dere kan sende den gamle i innbytte og når jeg mottar den så sender jeg det nye innsuget. Enkelt og greit:) Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 nitewlkr din innboks er full så jeg får ikke sendt deg mail via forumet. For alle som vil ta kontakt så er det best å sende mail til tcr@tiscali.no eller helst ringe meg på 932 23675 Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Ja, da er jeg på jakt etter scirocco manifold i USA, og tror jeg har funnet en, så det skulle ellers gå i orden.. nå har jeg også sittet og målt og funnet frem til to muligheter å gjøre dette på.. den første tror jeg blir litt vanskelig tenkisk sett, iallefall med mitt utsyr å gjennomføre: På denne versjonen er ideen å lage et "hakk" inni som dysa presser imot, men så fikk jeg en bedre ide, nemlig å frese ut hakk til original klipset, så kan jeg bruke et rett rør som dyseholder og samtidig få press på den mot manifolden: Andre kan godt bruke mine ideer og mål hvis de vil til egne fuelrail.. med disse mål, så skal det iallefall passe til 16 manifolden.. Jeg kommer til å bruke alu firkant rør som emne til øverste rør, og alu runde rør som rør til selve dysene.. disse rørene får men i metervisa hos for eks. Leif Hübert.. noen som har noen innspill ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Se hva den snille postmannen kom med til prosjektet mitt i dag :) Har forresten insett at jeg må flytte batteriet bak i bilen, er det noen som har noen ideer til dette ? reservehjulsbrønnen er forresten brukt til anlegg, så der har jeg ikke plass.. Hadde tenkt å muligens ha batteriet der baksetet stod før en plass.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Slik står mitt batteri, biltilsyn-godkjent! :cool: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Takker speedWell... hvis du ikke har noe imot det, så kommer jeg til å kopiere den løsningen din der... må bare få tak i el gele batteri først... og det koster !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Vel, da var denne manifolden sikret på e-bay.. kommer på rett rundt 1400 ferdig levert i norge.. kan ikke si at det er så ille :) Nå skal den kuttes av på midten og kortes ned med 3 cm slik at den holder seg langt unna turboen... så nå er det frem med lakkfjerneren og begynne å pusse og polere... Bare å begynne å lage fuelrail da... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 nice :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Jo, det er en grei og iallefall ganske enkel løsning... optimal er den ikke, men jeg får alltids solgt manifolden hvis jeg skulle komme over en rs2 manifold engang :) det meste blir fint så lenge man polerer det :) eller hva dan ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ikke vanskelig å få tak i en rs 2 manifold, byggd om flere slike manifolder. Noen gikk i boss og noen er da ombygd. Frode Lie har iallefall en rs2 manifold som snart er ferdig, venter på spjeldhus. Ring ham på 93285021 så får du sikkert kjøpt den! Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 joda, men cluet er det at jeg har vel regnet meg ut til at jeg har kun omtrent 1500 å bruke på manifold, så derfor ble denne løsningen utveien.. Men blir nok rs2 manifold etter hvert som lommeboka blir litt tykkere.. er bare det at de koster godt over 1500 :) Velger heller å bruke mesteparten av pengene i motordeler, slik at jeg slipper å opp med den senere.. er jo ikke like mye arbeid å bytte manifold som det er å bytte stempler eller rådelager :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Ikke så stor forskjell på RS2 og S2 innsugene vel? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Nei, er ikke det... bare meg som ikke gidder å skrive rs2/s2 innsug :) Ikke så mange her som med engang skjønner det hvis man skriver ADU/3B/ABY innsug :) Når er det du kommer igang med å få ferdig ditt ? Liten aly sveise-jobb etter hva jeg har forstått... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg