Gå til innhold

Størsta løgnen du noen sinne har hørt fra en bilintressert

Ranger emnet


CalibR

Anbefalte innlegg

Urabus, det spørs akkuratt hva dere to legger opp i "best". Mange fordeler ved hver av dem.

 

Hadde en skikkelig saklig diskusjon med en jente på jobben en gang:

 

ho: Min bil er bedre enn din.

jeg: Javel, hvilken bil er det du har?

ho: En bedre en.

jeg: Tviler, men åssen bil er det?

ho: En rød en, og alle vet at rødt er bedre enn svart...

 

Ho hadde en golf 92mod, jess selvsagt er den bedre enn celica 2000mod.

 

 

 

haha... Fadern bruka å sett i kantina å piff opp stemminga me "min bil e bedre enn din, pga den e rød"

haha

 

va en som hadd kjøpt sæ heilt splitter ny bil, så tok fadern den på han... Han begynte jo å tro på det tilslutt... at det er dem røde bilene som er best alltså...hehe

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fetter`n min skulle få 400 hk i en C20Let ved hjelp av bare 20 tusen kr, inkl kjøp a motor og girkasse, haha!

For "værsting stempler" kosta jo bare 1000 kr stk.:D

 

Så da MÅTTE jeg si, hva med motorstyring, dyser, understell og bremser osv osv?

"Nei d var ikke så dyrt for understell og bremser" :D

 

 

På tide å gjørra om regnestykke ditt litt:D

 

Edit: Han forresten svartbelte i juging:popcorn

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt mye sykt dem 2 gangane e har gått på GK mekk..

 

Men det søteste jeg må peke ut, var når ei venninne skulle vise bilmerke kunnskapen sin og sa: "ditta e en sånn dærre peugeot" ja dere tenker, hva er galt med det? men uttal det som du leser. Slik sa hun det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste jeg har hørt fra en kamerat, som også er wow-nerd på heltid, er fra da vi gikk i 10. klasse, og han skrøyt på seg at han hadde kjøpt seg en Yamaha Grizzly (Som var helt rått på den tiden) og han hadde satt på neon-lys og greier på den, og kjørte rundt omkring med den, men han hadde den ALDRI hjemme :D Og han hadde verken hytte ellernoe steder å kjøre den.

Han hadde og en Honda NSR som han kjørte så fort med at plomba føyk ut av potta, sa'n ^^ Mye rart fra de gutta der som ikke har SÅ mye peil på motor og greier. Haha

BMW E92 2007 M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår