Gå til innhold

Bilder og info om modifikasjoner som gjøres i vinter :)

Ranger emnet


jantore

Anbefalte innlegg

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott farge på bilen din, men hvorfor ikke bygge om til høyreratt når du først hadde den så ribba?

 

Hva er vitsen. Det er mye jobb, og koster en del penger ved å få tak i de delene jeg trenger for å bygge om. Og nei takk jeg synes det er digg å sitte på den siden. Samtidig som det er meget deilig når man kjører på bane.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen. Det er mye jobb, og koster en del penger ved å få tak i de delene jeg trenger for å bygge om. Og nei takk jeg synes det er digg å sitte på den siden. Samtidig som det er meget deilig når man kjører på bane.

 

Sikkert en vanesak det der.. Jeg har kjørt høyrebil en gang og det var et sant helvete.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen. Det er mye jobb, og koster en del penger ved å få tak i de delene jeg trenger for å bygge om. Og nei takk jeg synes det er digg å sitte på den siden. Samtidig som det er meget deilig når man kjører på bane.

Ikke fullt så morro i bomringene og hos mcdonalds, men man kan da alltids rygge, da... uhhmmwhat?

 

Men så har jeg samme problemet, med samme bilen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en dråpe mer adrenalin av å sitte på "feil" side. Og sparer 100k i samme slengen. Genialt

 

Hehe du skulle bare ane hvor riktig de ordene er, spes for den som er passasjer og egentlig skal ha ratt og pedaler på den siden dem sitter :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du skulle bare ane hvor riktig de ordene er, spes for den som er passasjer og egentlig skal ha ratt og pedaler på den siden dem sitter :)

 

 

NO SHIT..

hatt et par turer i passasjer setet.. jantore svinger over delvis i motgående felt og spør meg om det er klart? "LASTEBIIIL!!" ...

 

mer enn nok adrenalin for passasjerene ihvertfall.. bomringene er ikke no pes. (brikke), og på maccern må man bare sørge for å ha med passasjer :P

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

hmmm... etter å ha lest i signaturen så ville jeg gjetta på at det er en 92 mod...???

 

hehe...

 

Meget pen bil Jan Tore...

Blir det ReAmemiya(eller no sånt??) kit på bilen eller??

Selv om C-West kittet er min favoritt så er jo ReAmemiya rimelig rått... (og dyrt etter hva jeg har hørt...)

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

 

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår