Gå til innhold

Bilder og info om modifikasjoner som gjøres i vinter :)

Ranger emnet


jantore

Anbefalte innlegg

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

En liten oppdatering. Nå er motoren klar og i løpet av helga så vill den være montert. :)

 

Så her er noen bilder ifra bygginga av motoren.

 

Rotorene klare til montering i motor

haltech%20034.jpg

 

Borgar sjekk hva som står i bakgrunnen her :titties: :) :D

 

haltech%20044.jpg

 

Ene rotoren montert. Sjekk studsene som stikker opp :)

haltech%20047.jpg

 

Ferdig montert og klart for frakting ifra trondheim. :)

haltech%20051.jpg

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller jeg 15 (!) studs? Hva i alle dager skal du bruke denne motoren til? Bør jo klare en del denne!

 

 

Nei er 16 på bildet pluss to til som ikke er montert enda som er på hver sin side nederst på motoren :)

 

Motoren har 10mm race studs og 4 stk ekstra dowelpins som går igjennom hele motoren. Motoren er god for ca 6-700hk. Skal brukes til racing.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som denne motoren er bygd tror jeg ikke det skal være noen store problemer med å ha 600-700 hester. Med de forsterkningene som er gjort, bør deet jo være driftsikkert også!

 

PP`en er etter det jeg har fått fortalt til salgs ja, noen som har lyst på en 1.3 liter NA, med 300 gamp? :)

 

Det begynner jo faktisk å bli en del heftige wankelbygg rundt omkring i landet her nå, og mer skal det bli! Så forresten at Gabi`s 3 rotor med 800 hester var til salgs på nett. Det hadde vært noe i en, tja RX2? (hint hint) Skal ha noen kroner for den, men du verden penger er til for å brukes. Er det forresten noen som vil ha en RÅÅÅ 1.gen, sjekk RX7club.com. Står en 79 modell med ORIGINAL IMSA bredding til salgs der! Prisen er så lav at jeg får lyst til å grine også, 5000 dollar.. Amerikanerne vet ikke hvor godt de har det!

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår