liIIebror Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 legger ut noen bilder av bilen min jeg.. den er da langt fra ferdig men baksete og hattehylla er feridg da.. terninger og woundrebaum er på plass å:D:D cd spiller og skifter er montert innen morradagen Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 kanskje kjekkt å ta med bilen da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 den var hårete :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 dama hadde digga det bakeste der ass!! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 ja er faktisk ei jeg kjenner som ikke vil gå ut av bilen igjen siden hu liker det stoffet så godt... detta må jo utnyttes da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by bing dama hadde digga det bakeste der ass!! Går det an å digge et sånt baksete? Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 døøøhhh ikke diss det a gjenomført harry jo Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 hvor fåru taki sånne setetrekk da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 jeg fikk det til jul jeg... skal høre med tante hvor hu fikk tak i det hen.. men vil ha geopard isteden :D:D Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Nydelig setetrekk. Du er en riktig kjenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Nydelig setetrekk. Du er en riktig kjenner. Helt klart. Respekt. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Du kunne ikke valgt en annen bil? F.eks en Opel, Volvo 240, eller noe annet? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Jonte Du kunne ikke valgt en annen bil? F.eks en Opel, Volvo 240, eller noe annet? :) syntes han valgte det mest harrye jeg. Golf... .tjihii.. :P Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by liIIebror jeg fikk det til jul jeg... skal høre med tante hvor hu fikk tak i det hen.. men vil ha geopard isteden :D:D Har leita etter sånnt trekk til cheva! :D :D Fresht!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by LilleGud syntes han valgte det mest harrye jeg. Golf... .tjihii.. :P Nissan Skyline hadde kledd et sånt trekk :) Fått litt action i kjerra. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg