Gå til innhold

SOMMERTREFF '05 Arctic Circle Raceway - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

Håper nå ES Tuning kan dukke opp med Øystein sin S2. D hadde vært morro og se den på banen igjen. Føler det hadde blitt en hyllest til Øystein også....

 

Ut over det må jeg si at jeg driter rimelig mye om TS kommer :P Ikke for og være frekk, men skal de stille så kom nå i allefall med noe som holder mere enn 3 runder før d må inn. D e dårlig reklame syns æ....

 

Men håper barte-Hans kan komme. D hadde vært DRITBRA!

Raymond

 

89' Audi CTQ

83' GTi (2 stk)

96' GSX-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 596
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt dumt å si at det ikke holder mer en 3 runder, så vidt jeg fikk med mæ så ble det kjørt ganske mye med begge bilene som ts-racing hadde med seg. A4`n den røde mistet en flens på turboen så da var det ikke så mye vits å kjøre mer siden det ikke e sunt for turboen. Det var ingen i mo som hadde skuer med samme gjenger eller størrelse så da fikk man ikke reparert det, RS4`n var ikke ferdig programmert så derfor ble det mye inn og ut. Om det er min bil du mener så hadde æ ikke tid te å kjøre hele dagen siden jeg hadde med min 1 mnd gammle datter.

 

Det må jo være mye bedre at TS-RACING i det hele tatt gidder å komme te mo i rana fra Oslo for å kjøre og vise frem biler en å ikke komme i det hele tatt. Du har herved fått oppgaven med å få Dahlback til mo i rana til neste år. Om du ikke klarer det så ikke klag på det andre gjør for at folk utenfor Oslo skal få se noen av de råeste Audiene i Norge.

 

Jeg håper at alle som har noe å stille opp med kommer og kjører , om det er 1 runde eller 100 dritter jeg i, om det er lada eller ferrari , poenget må jo være at det kommer mest mulig folk, eller??

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2-GTi

Håper nå ES Tuning kan dukke opp med Øystein sin S2. D hadde vært morro og se den på banen igjen. Føler det hadde blitt en hyllest til Øystein også....

 

Ut over det må jeg si at jeg driter rimelig mye om TS kommer :P Ikke for og være frekk, men skal de stille så kom nå i allefall med noe som holder mere enn 3 runder før d må inn. D e dårlig reklame syns æ....

 

Men håper barte-Hans kan komme. D hadde vært DRITBRA!

 

Hvis jeg ikke tok helt feil så skulle de nærmeste kompisene sette bilen tilbake til ordinær etter begravelsen. Men om det ble sånn vet jeg ikke

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi4ever

Litt dumt å si at det ikke holder mer en 3 runder, så vidt jeg fikk med mæ så ble det kjørt ganske mye med begge bilene som ts-racing hadde med seg. A4`n den røde mistet en flens på turboen så da var det ikke så mye vits å kjøre mer siden det ikke e sunt for turboen. Det var ingen i mo som hadde skuer med samme gjenger eller størrelse så da fikk man ikke reparert det, RS4`n var ikke ferdig programmert så derfor ble det mye inn og ut. Om det er min bil du mener så hadde æ ikke tid te å kjøre hele dagen siden jeg hadde med min 1 mnd gammle datter.

 

Det må jo være mye bedre at TS-RACING i det hele tatt gidder å komme te mo i rana fra Oslo for å kjøre og vise frem biler en å ikke komme i det hele tatt. Du har herved fått oppgaven med å få Dahlback til mo i rana til neste år. Om du ikke klarer det så ikke klag på det andre gjør for at folk utenfor Oslo skal få se noen av de råeste Audiene i Norge.

 

Jeg håper at alle som har noe å stille opp med kommer og kjører , om det er 1 runde eller 100 dritter jeg i, om det er lada eller ferrari , poenget må jo være at det kommer mest mulig folk, eller??

 

Nå skal ikke jeg lage noen stor diskusjon her, men vet at de hadde deler til turboen...De kunne hentet det fra en annen bil som var der...:) Og når andre konfronterte dem med i hvorfor de kjørte svake runde tider med påstått 600++ hk, ble det sagt at:" dette er ikke noe bane bil, men en showcar" hmmmm

Som sagt tidligere, vi får se til sommeren...Tilslutt er det nok sjåføren som spiller en stor rolle...:)

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

 

Hvis jeg ikke tok helt feil så skulle de nærmeste kompisene sette bilen tilbake til ordinær etter begravelsen. Men om det ble sånn vet jeg ikke

 

Mvh

 

Hvis ikke jeg husker helt feil så ble denne bilen(S2 Coupe) påkjørt i ettertid, ble vel ganske så bra skadet, husker ikke om den ble kondemnert..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2-GTi

 

Ut over det må jeg si at jeg driter rimelig mye om TS kommer :P Ikke for og være frekk, men skal de stille så kom nå i allefall med noe som holder mere enn 3 runder før d må inn. D e dårlig reklame syns æ....

 

Hva faen er det for en innstilling du har?

 

La alle som vil komme, om de har 60hk eller 600hk.. Synes det er bra at folk kommer uansett, og de som har lagt mye tid og penger i bilene sine gjør det vel av en grunn? De gjør det vel for å vise fram, bruke, etc bilen sin? Og bruker de den ikke, så er det sikkert en grunn..

 

Vis oss hva du kan med din bil da, siden du er så mye bedre :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det virkelig rart at det ikke kommer flere folk og biler til de treffene ???

Blir bare provosert av å lese innleggene her, skal dette bli noe bra kan jo folk bruke tiden på å få folk med seg og ikke rakke ned på alle andre...

 

Skryt gjerne av tider o.l men bevis det...ble ikke mye imponert av verken den ene eller den andre..

 

Poenget er at folk bruker det de har om de har en trø sykkel eller flere "hundre" hester.....

 

PS særli at den Lotusen holt den 22B`en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. du har så rett. Mange har ikke sett på overskriften tror jeg? SOMMERTREFF 05! Jeg har ikke tenkt å satse å ødelegge min eller andre sine biler. Andre må bare kjøre så hardt som de bare vil, men ikke vær borti min bil :mad:

 

Ellers så ser jeg frem til å treffe andre og se litt forskjellige biler

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er endel "dissing" her:mad:

 

dette Arrangemente er jo ment for at vi skal ha det artig uansett hvilket kjøretøy har synes jeg.... samt de som er får å se på andres biler...

 

for hvis der er mye dissing her på forumet allerede er det vel ikke noe artig å komme dit å evt stille ut bilen å bare høre dissing..

 

så jeg synes alle burde skjærpe seg, til det bedre....

 

Go jul til dere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AudiV6cab

ER det virkelig rart at det ikke kommer flere folk og biler til de treffene ???

Blir bare provosert av å lese innleggene her, skal dette bli noe bra kan jo folk bruke tiden på å få folk med seg og ikke rakke ned på alle andre...

 

Skryt gjerne av tider o.l men bevis det...ble ikke mye imponert av verken den ene eller den andre..

 

Poenget er at folk bruker det de har om de har en trø sykkel eller flere "hundre" hester.....

 

PS særli at den Lotusen holt den 22B`en

 

Ta å få opp øynene...Var dere å så på de 2 treffene???

 

Lars P med sin Supreza Spec C kjørte ifra alle på det første treffet i regn vær, derriblant 22b'n og div. skyline..

Det var ingen som var i nærheten av å kjøre ifra Lotus'n,på det siste treffet...

Så hold dere til fakta istedet for å "tro" hvor fort den enne og den andre kjørte...

 

Vi kommer masse folk i fra midt Troms...:)

Jo mere folk ,mer artig og bedre treff blir det...

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

 

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZyWiz

Weee, Finnsnes gutt jeg...men vet ikke om jeg tørr å legge meg etter dere nedover jijohan. Går vell rimelig friskt nedover :)

 

Joda Joda.. Dra sammens med dem nedover, så henger vi Narvik gutta oss på også.. :) Vi får kjøre i lag alle sammen.. Noen flere fra omegn som skal? Harstad folk? Finnmark folk? Tromsø folk?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Joda Joda.. Dra sammens med dem nedover, så henger vi Narvik gutta oss på også.. :) Vi får kjøre i lag alle sammen.. Noen flere fra omegn som skal? Harstad folk? Finnmark folk? Tromsø folk?

 

Jeg skal nedover med Mercedesen. Håper å få den ferdi til da.. Hva slags biler fra Narvik skal dit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår