Breisladdern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Har 2 "lufinntak" i fangeren min som jeg tenkte jeg skulle bytte ut med ekstralys, noen som har gjort dette på galant før? Jeg får liksom ikke plass.. Metallet til tauekroken er i veien sånn at lykta ikke kommer langt nok inn... :rolleyes: Kjøpte super tåkelys på biltema :D "Bluelight" 2 stk, m/kabler og bryter til 99kr haha Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Breisladdern Har 2 "lufinntak" i fangeren min som jeg tenkte jeg skulle bytte ut med ekstralys, noen som har gjort dette på galant før? Jeg får liksom ikke plass.. Metallet til tauekroken er i veien sånn at lykta ikke kommer langt nok inn... :rolleyes: Kjøpte super tåkelys på biltema :D "Bluelight" 2 stk, m/kabler og bryter til 99kr haha Hadde vært lettere å komme med forslag hvis du hadde lagt ut et bilde:) Finn deg en bit flatjern av alu etc, denne fester du på innsiden av fangeren, bøy en 90' e.l. slik at du får mulighet for skikkelig feste i fangeren. På den siden av flatstålet som stikker "inn i motorrommet" kan du feste selve lykta, her er det bare å borre hull i jernet der du vil at lykta skal henge, med tanke på hvor langt ut du vil ha den osv. Elendig forklaring, men håper du kan danne deg et bilde av hva jeg mener.. Hører med til forklaringen at jeg prøvde dette på Golfen, men endte opp med å bestille tilpassede fester for tåkelys beregnet for luftinntak:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 skjønner hva du mener, at man lager en festebrakett.. Har ingen bra bilder her akkurat nå, kan ordne om litt.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Jeg også lurer på å få montert inn noen grøftelys i GTI`n min... Har bare to hull, ikke min bil dette da men galant er galant... Noen som vet om det er mye pes å koble til og hvor og hva det koster for slike lys? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Har hørt at det skal være relativt levlig pris på orginale lys der, men har også hørt at de er dyre.. så.. men kan jo spare mye hassel hvis prisen er levlig for orginale greier.. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Har selv montert disse tåkelysene, da de originale ble knust:op . org lysa er svindyre så jeg anbefaller å finne noe på biltema eller no som passer sånn ca til uttaket på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hva slags lysb brukte du og hvor kjøpte du de? Hvordan fikk du festet lysene? Osv... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Så greit ut det ja ! :D Litt mer vrient for dem som har den nye "facelift'n" originalt...der da de originale koster 2000 pr stk... :-| Men ! Lønner seg å søke på nettet, på bildelesider, som f.eks http://www.nbfbildeler.no . Er og flere, skal stå gjemt bort i en eller annen tråd ! Fikk den ene orignal grøftelykta for 300 kr, brukt, på Knoks Bildeler i Stavanger regionen :) Må bare få minne om at det er MkN forum også, som er oppe og sviver ! :) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 For lenge, lenge siden, bak en dal og foran et fjell, før krasjing og oppussing og penger var påtenkt så kjøpte jeg meg noen grøftelys på biltema og festet de i de hullene uten å fjerne plastikken.. Ser jo ikke ut der... men så ikke så verst ut når de var tent å man ikke gikk helt inntill å studerte de... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg har også montert noen ekstralys i hølet og bare latt plastikken være, men jeg har gjort det grundig pluss jeg valgte noen lys som faktisk så pene ut selv om de ikke fyller ut hullet. Jeg monterte noen fjernlys der i stedet slik at jeg slapp å ha noe sjenerende i grillen og jeg fikk vekk de tomme hølene... Tok noen bilder også, men forløplig bare i mørke... Fikset fjernlyspærene også, så nå er det meget bra lys... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg