Polo Classic Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by nitewlkr frekk eller?:D Bare legger frem fakta. Hvem vil vel kjøre rundt i en plastikk forkledd Golf II ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 bedre enn en "wannabe" Polo classic ;) bare la meg få lettet bilen min ca 200kg så kan vi ta ett lite race... glemte jo selvfølgelig + noen hk til da... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by nitewlkr bedre enn en "wannabe" Polo classic ;) bare la meg få lettet bilen min ca 200kg så kan vi ta ett lite race... glemte jo selvfølgelig + noen hk til da... 200 kg lettere og 85% mer effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Polo Classic 200 kg lettere og 85% mer effekt Bagateller bagateller... er ikke bare bilen det står på:cool: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Polo Classic Ja, så klart. Det har jo ikke blitt laget noen skikkelig Polo mellom '95 og '02....... Så, så, nå får Polo-pensjonisten roe seg ned litt... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Der var min og =p Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 uh ah Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 wtf ? hehe Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Den grønne Derby'n var rå! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Kunne godt tenkt meg å bygge en Derby II i samme stil, men med brede skjermer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Kid-A Den grønne Derby'n var rå! sombrero Hvor ser du en Derby? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Jonte Hvor ser du en Derby? Her Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Polo Classic Kunne godt tenkt meg å bygge en Derby II i samme stil, men med brede skjermer Hva er forskjellen på Derby II og Polo II Classic? sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg