Gå til innhold

Ikke en god start på d nye året.

Ranger emnet


wang911

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor gamle de er , men to av dem har iallefall 45 i sko størelse. Jeg har funnet ut at de var 4 stykker, og det er minst 10 biler som er rammet. Min Scooter var veltet over pannseret på en bil som sto der inne.

 

Hær er en til bil som er rammet.

post-427-13804850689523_thumb.jpg

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kondolerer så meget, det der et mareritt å oppleve!

 

Hvis du tar gipsavstøpning eller detaljerte bilder av fotavtrykkene, så får politiet bedre spor i en eventuell etterforskning, noe jeg inderlig håper det vil bli! Måtte gjerningsmennene brenne inderlig lenge i helvete!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er sjalu.

 

Sikkert noen idioter som var fulle og skulle ha det artig. Artig kan lett bli til farlig. Uansett, så var dette bare dumt.

 

Håper dem får svi..

 

 

Vel, Jeg har ecco sko da og er under 20, MEN det er vel mest brukt av de eldre menn.

 

Men, det kjipe er jo det at Ecco er en av de skoene som er mest brukt i Norges land, men vi får håpe avtrykket hjelper..

 

SVIN!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ikke fått alle data ennå fra forsikringen, men hun damen på Gjensidige var veldig grei. Trodde først at jeg måtte ta dette på kaskoen, da dete er hærværk, men det slapp jeg da det viste seg at de hadde vært inne i bilen også (manglet en veske med cd'er) I tillegg er det forskjell på hærværk og inbrudd. Mindre egenandel på inbrud, og man taper ikke bonus.

 

Jeg synes det er helt lattelig at man taper bonus når andre ødelegger din bil, men men... De må vel passe på slik at ikke en vær tulling skal prøve å lure de.

 

Er mange småbulker og riper rundt om kring på bilen, så det blir nok ny lakk også.

 

Ps. Scooteren min fant jeg på pannseret til min nabos Passat !!

 

 

Takker for støtten hær på forumet....

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sinnsykt irritert på slike folk som bare går rundt og ødelegger bilene til folk.Skulle knust kneskålene på slike folk slik at de aldri får noe og gjøre i en bil igjen..

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår