Mortenf Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Terminator Og med den brede undersøkelsen kan vi med trygghet konkludere med at Mazda er bedre enn Mercedes... Øhh... Sa jeg det? Jeg sa bare at det er mye feil med "bilene" dine også. Ta Merce E klasse. Kan ikke akkurat skryte på seg kvalitet, når dørene er gjennomrustet etter 4-5 år. I dag kan man få nesten en hvilken som helst bil med akkurat det utstyret du vil/har bruk for, spørsmålet er bare hvor mye du har lyst til å betale for merket i grillen... ;) Jeg personlig driter i hva andre synes om bilen min og hva de ikke synes, det viktigste må være at du selv trives uansett merke. Som min kjære far engang sa: Når jeg dauer skal jeg begraves med ansiktet ned. Da kan alle de som ikke likte meg og mine meninger kjøsse meg i ræva.... ( og nei, jeg synes faktisk ikke at 929 dashbordet ligner på A6`en sitt) Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Tror jammen jeg har funnet to andre biler som har nesten samme interiøret: Golf3/Vento Og Renault 19 :rolleyes: :D :D Legg spesielt merke til at begge har dobble luftdyser i midten og en på hver side.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Mortenf BITURBO (ikke twin turbo) Haha, den var god, den! N00bforumet er her. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Haha, den var god, den! N00bforumet er her. Den var dårlig...! (Ja jeg gikk på, hehehe :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by KinG^KaoZ Gi fudge da, Mazda 929 2.0 86mod er feet! ( Ikke ironi ) :) Min første bil var 100% lik den på bildet :P Mazda 929 er krembil.. Førstebilen min var en Mørke brun stasjonsvogn.. Skrotan før jeg fikk lappen.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 BITURBO= to turboer av forskjellig størrelse, en liten, en stor TWIN= to like store. Brukes gjerne om hverandre, men Biturbo er en liten + en stor! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Husker jeg kjørte en 929, det var en god bil, en 84 modell gått bare 130 tusen, føltes omtrendt som ny, tight og fin, alle servicer fulgt, ikke ofte en ser det på en 16 år gammel bil. Seter og alt var som nytt, den på bildet så ut som den hadde gjennomgått noen orkaner i forhold.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 929 stv har sinnssyke bakseter, husker jeg. Satt på i en sliten brun stv en gang, og jeg sleit med å komme meg ut av baksetet. Var som en forbanna saccosekk :D Ikke bilen for pensjonister og andre semiinvalide folk med dårlig rygg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Mortenf BITURBO= to turboer av forskjellig størrelse, en liten, en stor TWIN= to like store. Brukes gjerne om hverandre, men Biturbo er en liten + en stor! Nei, slutt. Vi har vært over dette flere ganger tidligere; du har feil. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 :D:D tror dette er den mest avspora threaden på hele bf.net! :D MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Back to topic: Audi: Mazda 929 coupe `76 Dette synest jeg ligner mer:) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Mortenf Ta Merce E klasse. Kan ikke akkurat skryte på seg kvalitet, når dørene er gjennomrustet etter 4-5 år. Hmmmmm rust sier du hmmmmm japanske biler sier jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Jeg liker japsen min jeg.. Kjedelig interiør? Ja, det har den! Morsom å kjøre? Å ja fy fa...! Ser den bra ut? Ja, det syns jeg! Hadde jeg skulle valgt en annen bil? Sikkert blitt kebab-tralle på meg.. Kænn vi itte bære være venner? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by jarli Back to topic: Mazda 929 coupe `76 Dette synest jeg ligner mer:) Er det bare meg eller skråner setene mot hverandre? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by AnDtHo Er det bare meg eller skråner setene mot hverandre? De har nok bare brukt en spesiell linse (taket skråer også:) ) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg