magnus_primera Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Er det like enkelt som de skal ha det til? hvordan er disse feks? Maxam-tuning, noen formeninger om de? Kjappe til å sende ut varer? Bra service? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by magnus_primera Er det like enkelt som de skal ha det til? hvordan er disse feks? Maxam-tuning, noen formeninger om de? Kjappe til å sende ut varer? Bra service? Ska være enkelt det, du kjøper bare med den plata som passer til din bil. Når det gjelder Maxam er jeg usikker på servicen generelt, men mitt intrykk etter personling møte med innehaver er at han ikke har spes mye peiling på hva som passer på hvilken bil osv.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Blir det bra også? Ingen som har noen nærbilder tatt med m3 speil da? Ingen som har peil på leveringstid? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 her er min med m3 speil Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Bilde av bilen min med like speil som dei selger på maxam tuning.. litt dårlig bilde kanskje.. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Evig fin den bilen din illusion.... thumpsup MEN... Facelift *host* Tone ruter *host* Linselys *kremt* :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by ArraKiss Evig fin den bilen din illusion.... thumpsup MEN... Facelift *host* Tone ruter *host* Linselys *kremt* :D [/quote Takktakk! ]:D Har litt dårlig økonomi for tida, men etter nyttår blir det bra.. :) tenkt å kjøpe desse frontlyktene da: og ja.. tone rutene helt fram. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Til Kjetil1980 : Bilen din var STRØØØKEN! .. Men hva skjermer har du ? rs4 ? hehe .. evt hva koster det å kjøpe ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 takk for det.. :)er rs4 skjermer ja.. trur tsi har den til salgs.. Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ok!:) fintfint!:) Men holder du til i måløy ? Har ikke sett den a4'n der ute ennda...er der ofte :) hehe...Si fra om du skal selge!:) *sikkle* Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1980 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 bur på raudeberg eg.. men kjøre ikkje so masse bil for tida.. lei av å råne.. :) Siter 1996 mod A4 1.8tq. kw justerbart understell. ebc bremser, 19 toms rs6 med 235/35 dekk med spacer, 280hk kit fra TS-Racing, stort ramair konfilter. stor intercooler. ts-racing/forge resirk.ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Raudeberg ja ? Men det er da fint :) hehe ...men faen så det frister med sånne skjermer!! jeg skal levere inn bilen min hos Protrim i fagernes nå før jul...og dem valser jo hjulbuene da..men er vell laaaangt ifra så mye som dine!:) Skal montere på en turbo fra volvo s60 ellerno, en SVÆR intercooler, Electromotice Tec3r motorstyring, Grenrør, 3" effektanlegg fra turbo, og 4 enderør! ..så rådelagera, større dyser + noe dritt til! får ca 350hk utav det! Mye har du i din ? har du noen bilder av motoren ? Isåfall, send over på msn da!:) Hestekjerre@hotmail.com Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg