tvindal Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 g60 bredding og skjørt, lavt senkesett, annen motor, g60 skinninteriør(har det i min=veldig pent), tåkelys og blinklys i 90 fanger. Ellers meget pen bil :) ( Hvis du ikke vil koste på denne bilen kan du jo kjøpe min da vettu :p ) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by nitewlkr COrrado bakseter er smalere enn golf 2 baksetene så da får du en glippe på ca 10cm på hver side... Har corrado seter bak¨og foran Er en liten glippe på vær side ja.. men det ser bra ut.. bedre enn org. golf seter:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 kjøp fire and ice interiør :) ligger en link sist i denne tråden http://www.bilforumet.no/topic/8430-fire-and-ice/?do=findComment&comment=140359 som visstnok skal være et huggeri som har et slikt et Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Originally posted by chris Enig med polo Lars.Bare senk bilen mer(80mm),og det koster ikke så mye.:cool: Hvis jeg får Golfen min i morgen, har jeg 80mm med gule Koni du kan få kjøpt av meg...... Tror ikke biltilsynet er så happy for det, men det ser jo vanvittig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Synes bilen din er såpass clean og strøken at det nesten gjør seg bedre av ikke å være så skammelig lav... 80mm er for mye synes jeg, i fvertfall på den bilen som er i fokus her nå. Det kommer også litt ann på hvordan stil du vil ha på bilen din da, litt race-aktig eller mer stilfull kjerre...? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 på 2 golfen min så hadde jeg 80 mm foran og 60 bak, det blei nice ett6er att jeg fikk på 90 fangere og GTI front leppe;) men da må du kjøre PENT over fartsdumper.. hehe men det gjør ikke noe, for det er pent med lav bil.. synes nå jeg da. Det er drit fint med rød golf hvis fargen er godt tatt vare på. min gamle flamme var oxo rød,har en forkjærlighet for røde golfer, veit ikke hva det er men synes det er utrolig fint.. keep up the good work:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Senk 60mm, få på litt lepper osv. Få inn Golf III dash, bøttestoler, kast ut baksetet, få inn bur, reservehjul osv. Race-look :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Skikkelig fin golf den her altså! Ordentlig klassisk emblemfri look:) Du kunne sikkert sota litt, de fleste mener dog at skal det sotes, så skal alt sotes. Greit nok, men det er bedre uten soting, enn dårlig soting for å si det sånn. Rutene må ut. Før syns jeg det var tøft med at vindus viskeren parkerte midt på ruta, men sånn etterhvert så syns jeg det er en ganske unaturlig plassering av en visker? :) Men det gir jo et spesielt look da. Din ser bein ut, men det er skikkelig teit med viskere som ikke står parkert 100% midt på. Vellvell du trenger ikke forhaste deg hvertfall, bilen er jo meget pen slik som den er nå.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 pen bil ja.. (måtte bare si det, har ikke så mange tips, og de jeg kunne ha er det sikkert ingen som liker) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg