NewBeetle Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Larsa Vil denne isåfall få en spesialtimepris? Den er jo litt dyrere i innkjøp enn en BMW 316. Hvorfor skulle det bli dyrere for elevene at dem har kjøpt seg en dyr bil? Er det ikke dyrt nok å kjøre opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Jeg kjørte Golf VR6, samme kjørelæreren kjører Audi S3 i dag. Han er bilentusiast. Husk at kjørelærerne bruker bilene på privaten også så hvorfor ikke kjøpe noe ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by JuIius Jeg kjørte Golf VR6, samme kjørelæreren kjører Audi S3 i dag. Han er bilentusiast. Husk at kjørelærerne bruker bilene på privaten også så hvorfor ikke kjøpe noe ekstra Får nesten ikke dyrere bil å bruke på kjøreskole med da.. Service kommer ofte og er DYRE på evo modellene kontra normale biler. Blir fort km av kjøreskoler + at clutchen tåler ikke ufaglærte. Slipper jeg ikke clutchen helt ut innen 2 sekunder og ikke holder turtallet under 2000 svir jeg clutchen noe j***** Ryker og lukter som F :mad: Den organsike clutchen er vel og bra og må være sånn men tåler ikke sluring... Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Den Evo`n står på verkstedet der en kompis av meg jobber for og montere inn pedalsett h. side, var ikke no "nybegynner"clutch på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Dogshift Den Evo`n står på verkstedet der en kompis av meg jobber for og montere inn pedalsett h. side, var ikke no "nybegynner"clutch på den. Hva er en nybegynner clutch? Bare lurer :) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by realace Hva er en nybegynner clutch? Bare lurer :) Mvh Min lille teori: "Videregående" clutch er vel sårbar for "feil" bruk/ sluring (eller hva det heter), og nybegynner er vel sånn som skal tåle litt feil bruk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by realace Hva er en nybegynner clutch? Bare lurer :) Mvh aka. kjærring-clutch.... :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Min lille teori: "Videregående" clutch er vel sårbar for "feil" bruk/ sluring (eller hva det heter), og nybegynner er vel sånn som skal tåle litt feil bruk :) Ja.. i U.S.A har de en del problemer med at de brenner clutchen men de har ikke samme problemene i europa i den grad. De tror det kommer av at amerikanere ikke kan å kjøre manuelt. Uansett så tåler ikke clutchen sluring av noen som helst grad.. Det som egentlig suger er hvis den bilen blir mye skadet så blir forsikringen til alle evo'er betraktelig dyrere siden det er få i Norge :( Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Så vidt jeg veit blei S3'en hans skada 1 gang på de 3 åren han hadde den, så jeg ville ikke sett på det som det største problemet... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 sikkert ingen bilintresserte som får kjøre med han, sånn typisk lissom. men, sleng opp noen bilder da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Den EVO'en sto uttafor mek-avdelingen på rud VGS her for et par dager siden. Vil tro det er en grei måte å få kunder på!! Jeg har også hørt at den skal være chippa til i overkant av 300 hester. Den X3 skal foresten ogsåchippes ettervært. Men jeg holder meg til AB kjøreskole med BMW 328 Ci (220 hk).:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Blir vel ikke så eksklusivt å ha kjørt en Evo 8 mer da, i og med at mange av landets nyoppkjørte kan komme og skryte av å kjørt denne bilen. Men skolen drar vel elever.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by sindrulf sikkert ingen bilintresserte som får kjøre med han, sånn typisk lissom. men, sleng opp noen bilder da ! Forskjell på å transportere og kjøre bilen :) Får håpe han lar de prøve å dra den opp til rødstreken på 7000. Må opp dit før du smeller inn neste gir skal du ha fult moment hele tiden.. girkassen er perfekt avstemt for å gire på 7000 og da er det opp til sjåføren hvor fort han klarer å gire :) Blir mange glis ja :) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by realace Forskjell på å transportere og kjøre bilen :) Får håpe han lar de prøve å dra den opp til rødstreken på 7000. Må opp dit før du smeller inn neste gir skal du ha fult moment hele tiden.. girkassen er perfekt avstemt for å gire på 7000 og da er det opp til sjåføren hvor fort han klarer å gire :) Blir mange glis ja :) Vil absolutt anbefale han. Har kjørte S3 med han selv og han er driiit fet liksom... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg har fått se evo8`en til svendsen! Kjøreskolereklame utover bilen og greier.. Jeg føler at jeg ikke fikk med meg alt på glattkjøringa, og vil ta det på nytt! hehe... Brukte de som kjøreskole selv, men da var det knallgul Beetle TDI som gjaldt! Skikkelig konebil.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg