a32 Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Originally posted by a32 HJELP :( ALLE bilene i NFSU2 er blanke/hvite, inklusiv andre biler jeg møter på veien... Ellers virker spille bra. Jeg har kjøpt spille fra el-kjøp (ikke nedlastet fra nette etc). Noen som har noen tips? Etter mye fram og tilbake, prøvde jeg noe som lite sansynelig ville hjelpe...jeg innstalerte en gammel 61.77 nvidia-driver, og nå funker spille bra! :eek: Bilene er ikke lengre blanke/hvite :) Så da var problemet driveren, men att den gamle skulle være bedre enn den nye er vel kansje litt overaskende... Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Dæven, har blitt litt hekta på det spillet gitt :) Var egentlig begynt å bli litt lei spillet, men så fikk jeg tak i mustangen med alle stage 3 mods og stage 3 hydraylics... Wheelier er tøøøøøft! :cool: (Meg lengst ut til høyde der... :) Selv om den er helt ubrukelig i svinger kjører jeg nesten bare mustangen nå, elsker den lyden... og utseendet... :) Førstebilen min da: Supraen er morsom den og... 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Utrolig fett!:D Sliter med å få 6 stjerner på mazda rx8 min jeg. Må jeg bytte bil da? Har ikke noen flere løp igjen nå, må bare vente til det kommer nye vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Trenger ikke bytte bil. Bare kjør litt rundt og konkurrer mot de andre rånerne, og hør etter når han verksted-duden snakker om noen løp i visse områder. De er litt vanskelige å finne siden de ikke er på kartet, men du tjener dobbelt så mye på de som vanlige løp, og du får unlocka en hel del greier. Så får du nok de 6 stjernene skal du se :) 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 .... jaja har runda det, men har fortsatt (!) ikke fått metallic lakk!! har pearlescent, og absolutt alt annet man kan få på spillet... noen som vet hva som skjer? '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by Supraguy Utrolig fett!:D Sliter med å få 6 stjerner på mazda rx8 min jeg. Må jeg bytte bil da? Har ikke noen flere løp igjen nå, må bare vente til det kommer nye vel? du trenger ikke bytte bil, jeg har 10 stjerner nå på min RX-8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by m0nster Selv om den er helt ubrukelig i svinger kjører jeg nesten bare mustangen nå, elsker den lyden... og utseendet... :) mye råere lyd i GTOen da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 jeg fikk nettopp opp Game Completed meldingen etter jeg kjørte mot bare en bil! Men når jeg ser på statusen så står det bare 70% completed, og jeg har jo ennå ikke fått wide body kits, hva er det som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Du må finne de løpene som ikke finnes på kartet, og så må du kjøre mot de andre rånerne i byen.. Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 I går så fikk jeg en melding på spillet om at "jeg må levere bilen som jeg skylder til hu dama så fort som mulig, eller så skulle hu spre ordet, slik at jeg ikke fikk kjørt flere løp. Jeg kjørte så rett ned til bilhandleren som fortalt, men der skjedde det ingenting. Akkurat nå så er det ingen løp i byen og jeg har klart alle løpene i worldmap! Hva skjer nå, er det noen andre som sliter med det samme?!?!?! Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 kjøpe deg nye bil og kjøre rundt å style den slik at du får stjerner så kommer det fler løp etter hver og fler baner blir åpnet. Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 da ha eg runda spelet på xbox..morro det.. men litt rart.. står att spillet bare er ferdig spillt 66%men jeg har runda det.. er ikke noen mer løp å kjøre.. 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by audifanatic Hva skjer nå, er det noen andre som sliter med det samme?!?!?! Jepp. Det jeg nå har fått med meg fra her er: At jeg må finne de løpene som ikke står på kartet! Det er greit. Men så sier den ene det at du må skifte bil og få stjerner på den og så dukker det opp nye løp, mens den andre sier det at du trenger ikke og bytte! Liker godt den bilen jeg har , men har det seg slik at jeg må bytte bil for at det skal komme flere løp, bortsett fra de som ikke står på kartet? 93 Astra F Si GL 91 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 det er derfor jeg sliter og, men er det flere som har fått den sms`n fra Samantha hvor hu ber deg pelle deg ned til bilbutikken fordi hu vil ha tilbake bilen sin? Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Kan dere som er legger ut bilder hjelpe meg litt......? Lage forslag på en MX5 og poste bilder. *Skal være i den første blåfargen *Prøv å finne noe dekaler (i sølv) som kler bilen *Senking *Minimalt med styling Skal ha på noe dekaler på bilen min i løpet av vinteren og trenger forslag. Må ikke være "for mye"...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg