kwiib Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 vwsportz: Har sendt deg PM!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 gå å se på golf 1 vr6 turbo saken...der ligger bilder av lyktene utvendig...du skal få bedre bilder og bilder der lyktene er vasket hadde bare jævli dårli tid...lyktene er dine vist ingen byr over dine 700 før jeg har funnet mine lykter....... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Har kjøpt meg ny bil Coupe Quattro, så nå er golfen desverre til salgs :( Specs: Golf Mk1 1.8 GTI 112hk Senket 60/40 med FK High-Tech senkesett (Godkjent i vognkort) Simons 2" effektanlegg fra svanehals EBC skiver foran, EBC Greenstuff klosser Ny tannstang Chrome hovedlykter Emblemfri grill Grillist Nye piggdekk 2stk 6,5" høyttalere og 2stk 6*6 høyttalere Laget nye dørtrekk Småting som er gjort i siste tid: Skiftet flere bremserør Skiftet bunnpannepakn. og toppdekselpakn. Skiftet olje og filter Styrestag Mansjetter Dynamoreim osv.... Følger med 3 esker med ekstra deler, et sett hvite 13" Fundo felger med sommerdekk, et sett 14" sommerdekk (gode) Påkostet over 15000,- siste 3 mnd!!!!! Har en mulig kjøper, men hvis det er andre som er interessert må dere bare si fra og gjerne komme med bud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg