vwgolf2 Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 bilen ser fin ut, fine bilder. bare en ting: parklys og grøftelys..! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 ble bra det der :) orker du sende meg også? Ser bra ut :) s_e_v@hotmail.com Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kul bil.. skal du integrere anlegget noe mer? altså male boksen, gjøre den "til en del av bilen"?X Ja, ledningene skal "gjemmes" og kassa skal trekkes. bilen ser fin ut, fine bilder. bare en ting: parklys og grøftelys..! ;) ...det ER parklys og grøftelys, skjønner ikke hvorfor de ser så sterke ut på bildet... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Lang lukketid/høy eksponering på kameraet sikkert. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Tok det uten blitz så da blir det litt lang lukkertid, pluss at jeg ikke greide å holde det 100% stødig så ;) Jaja... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 91mod Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 blir bra dette! stå på:) hvor har du fått tak i den "aluminiumsmatta" som du har i bagasjerommet :) Siter Audi A4 1,8T 1996 Golf 1,8GL 1991 (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 blir bra dette! stå på:)hvor har du fått tak i den "aluminiumsmatta" som du har i bagasjerommet :) Den fikk jeg av Laaars i bytte mot to dempere til bakluke på Golf 2... Er bare plastikk, men ser ut som aluminium... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 En liten oppdatering... Fått tak i sånn deksel bak på 90 fangeren over tauekroken for 50,- på NBS ved Liertoppen, ulakkert... Det er lakkert og er på bilen... SMUKT ble det! Nå er også jobb i boks, så nå kan jeg snart begynne for alvor på bilen!!! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Vårrengjøring Se så fint panseret ble Vaska også fra undersiden Hjelper litt da Jeppda Pappa har mye av æren for dette da jeg var opptatt med noe skolearbeid notin Synd og skam, men that's life... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Hei! Jasså? så du lar Pappen din ta vår vasken? hehe. Neida, ser knakende bra ut Kristoffer;) Ble bra med en skikkelig vask:) OT; Noen som kan svare meg på om denne type luftfilterboks(runde typen) passer på eldre typer golf?(87. modell.) med samme motorvolum. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Lurer på det samme som Pilsen! Gnikk og gnukk en time på toppdekselet ditt med 800- og 1000-papir, etterfulgt av en kjapp runde med Autosol! Gjorde det, bare for moroskyld, da jeg bytta toppdekselpaknigna. Ser mye penere ut! (Men så har jo jeg den gamle luftfilterløsninga, da, så luftfilterboksen dekker hele jævla dekselet) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Gnikk og gnukk en time på toppdekselet ditt med 800- og 1000-papir, etterfulgt av en kjapp runde med Autosol! Ja, det hadde nok blitt bedre! :D Ikke direkte fint som det er nå, men det er jo forsåvidt ingenting som er direkte fint oppi der... Poster nytt bilde om jeg får rota meg til å fikse toppen... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 En liten oppdatering... Jeg tok med meg Laaars fra forumet og stakk en tur på Lierbil. Jeg tok med meg alle rammene til varmeanlegget og en ny ramme til dashbordet så jeg kunne lakkere de å prøve å ha i bilen... Alle tingene som lakkeres inni, skal være i bilens ytre farge... Var en liten tur innom Biltema i Mjøndalen også for å kjøpe sandpapir og lakk... Så lang kø har jeg aldri stått i for å komme meg hjem fra Biltema noengang :mad: Anyway... kjøpte disse tingene! Her er vår Paint Shop! Så fikk jeg Laaars til å pusse litt med 800 våtsliping... (Jeg pussa jeg også, men Laaars var flinkest :rolleyes: ) Her er jeg i aksjon... Her er noen av delene under arbeidet Slik blir det seendes ut når det er ferdig! Man ser ikke at det er så blankt på bildet, men det er x antall lag med klarlakk utenpå... ---------------------------------------------------- Kommer flere bilder når jeg begynner å montere... :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Ser meget bra ut må jeg si;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Enig der.. ser fett ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg