Gå til innhold

Atle suger dritten. med tv2

Ranger emnet


chris

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuIius

Hva var meningen med dokumentaren? Jeg skjønte ikke poenget med denne i det hele tatt. Dårlige bilder og elendig redigering i tillegg. Prøv igjen TV2

 

enig med deg der.. alt for mye fokus på trynet til de som kjørte..og på festen.. fikk jo ikke se mye av selve kjøringen!

 

nei..prøv igjen til neste år tv 2..og få med noen som 1. vet HVOR de skal og 2. kan kjøre bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er for negative.

Det var en TV-dokumentar på TV2, en familiekanal!

Hva faen forventer dere?

 

Er vel, som han sa, faren med å vise at de kjørte for fort osv...

Og at han ikke kan kjøre bil er vel bare bullshit? Han har vel vært igjennom det meste av racing, og vet trolig hvordan man ratter en bil.

 

Nei, dere er for negative. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

 

enig med deg der.. alt for mye fokus på trynet til de som kjørte..og på festen.. fikk jo ikke se mye av selve kjøringen!

 

nei..prøv igjen til neste år tv 2..og få med noen som 1. vet HVOR de skal og 2. kan kjøre bil..

 

Kjøringa i Gumball er kjip å se på da. Biler som ligger i 200 eller 300 på motorveien blir fort kjedelig å se på, syns jeg da. Jeg syns ikke dokumentaren var bra. Atle er flink til å kommentere formel 1 syns jeg. Men passa ikke inn i dette programmet. Hvem var han andre kølla? han var jo helt uinteressant. jaja. Kimble eller hva han heter er rå da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok han atle hadde peist fra oss jeg oxo..men er ikke det jeg mener.. det at de ikke kjørte fort for å holde følge osv tenker jeg på!! (greit nok at de ikka kan vise 100% hva de gjør..siden dette ble sendt i beste sendetid men..hallo!!)

 

de burde fokusert mere på selve kjøringen(les bilane..)..og litt mindre på festen.. er jo tross alt flere timer som blir kjørt enn festet..hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi hadde fått noe litt bedre tilogmed!! hehe..

nei men azza..stor ære til tv 2 for at de i det minste forsøkte!! det skal de ha!

 

men til neste år!! skaff en trimmet kassevogn heller.. og ta med noen flere folk og kamerar.. er ikke så mye som skal til vet dere ;) hehe

 

er en fyr her i bergen med en rød kasse vogn av klassen råå!! han er sikkert med på å låne ut bilen sin til et slikt prosjekt!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi er i gang. Synes dette var ræva dårlig. Tommy_erwin

vi støtter deg med alle dine bra serier. Det er vel typisk norsk å finne på noe sånt....!beer Bla bla bla Atel Guldbrandsen suger. De hadde ikke råd til å trimme bilen mer, så de måtte ta fly hjem. Synd på de....! Skål til alle andre.

www.teamvolkswagen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete har dette med Atle Gulbrandsen å gjøre da ? Idiotisk å henge en person ut som dette. Greit at dere syntes programmet var dårlig,men hallo folkens ! Syntes dere skal være takknemlig for han i det heletatt gjorde dette jeg...

 

Grow up folkens....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norwegian poilce, haha, no skills:D

 

syntes det var bedre enn farmen i allefall. Og at dere syntes at han whina osv er greit nok det, men se for dere at dere akkurat hadde kommet til en ulykke da. Kunne hende at dere hadde sagt noe annet enn fett han fortjente det osv.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår