Gå til innhold

Corolla GT TE71

Ranger emnet


Spaceout

Anbefalte innlegg

Fått meg ny bil :D. En sølvfarget veldig pen Corolla GT 81'.

Har ikke noen bilder for hånd å legge ut akkurat nå.

 

Men den er ikke rust fri og jeg lurte på om det er noen her eller noen som kjenner noen som har høyre dør til denne bilen uten gjennom rust stående og 2 stk orginale stoler.

Sitter i 2 slitne recaro stoler.

Bmw 520i E34 1988

Bmw 320i E30 1985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å se etter originale stoler.. har hatt en TE-71 selv og de er ikke gode.

 

I en annen bil fra samme serie jeg hadde, en KE-70, så byttet jeg ut stolene med et sett fra en Tercel (ukjent år).. litt jobb med bakre indre feste ned mot gulv, men resten passer... de stolene var gode :D

 

EDIT: en ting til... regner med at det er cupéen du har kjøpt (hva ga du?), men det gjør ikke noe for dørenes skyld så vidt jeg husker. Dørene fra liftbacken passer også (også TE-71), bare sørg for å ikke kjøpe dører fra 82/83 da de endret på designet og speilet ble plassert fast i trekanten fremst i døra, slik det er på de fleste biler i dag, vet ikke om de endret mer på denne faceliften. Det er plassert en god del med liftbacker rundt i dette landet, og endel av disse har dessverre funnet veien til huggeriene (hint om hvor du muligens finner dem).

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh, det ble solgt to karosserier av TE-7x serien i norge.

 

Den ene er cupeen som ser knallbra ut, og den andre er liftbacken som er mer en hybrid mellom en cupe og stasjonsvogn, dvs litt bedre plass inni til bla passasjerer og last. Liftbacken hadde også sånne ultrateite små vinduer som kunne sveives ned for baksetefolka.. på min så kalte jeg dem hundevinduer. Egentlig ganske kul løsning på varme dager for da kunne du sveive ned framme og bak og få den megaåpninga som mange amerikanske biler har.

 

20k var litt vel stiv pris, men de er jo sjeldne, og er den kjørt lite så er det jo ikke så ille.

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår