epidemic Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jeg har en Ford 302HO motor som jeg lurer på om jeg skal balansere for å få mer hester, er det noe særlig mange hester å tjene på dette, og vil den gå renere og bedere etter at dette er gjort? Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epidemic Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Ja, tenkte jeg skulle ta alt sammen hos Oslo sylinderservice takk for svar :) Siter 1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero 1968 Volvo 144 (75HK) :pimp V8 er tingen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 OSS er dyrere enn de fleste andre i området (østlandet), bruk heller noen andre :) Nå kommer sikkert flere til og anbefaller mange forskjellige snart :D Eneste jeg kan si, er at jeg har brukt OSS og Sarpsborg motor før, eneste jeg kan klage på er ventetid og pris hos OSS. Kombinerer harrytur med maskinering i Særp for min del! Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg