Audimaaan Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hei. Har et lite problem med golf`n her nå. Den fusker noe jævlig når jeg kjører med den,og den går ujvent på tomgang+at det lukter jævlig bensin av eksosen når jeg ruser den litt... Noen som vet hva det kan være? Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Bil, hva har du gjort med den nylig osv er smart å putte inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Det er en golf gti 16v 86mod. Har ikke gjort noe spes. med den. Begynte plutselig å gå dårlig på vei hjem i går... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Sjekket tennplugger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Det er en golf gti 16v 86mod. Har ikke gjort noe spes. med den. Begynte plutselig å gå dårlig på vei hjem i går... fant dette under "poor performance" på autodata: sjekk: fuel pump fuel pump - connections/supply fuel filter/fuel supply pipes fuel pressure differential pressure closed throttle position (CTP) switch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Dag Andresen Hei. Har et lite problem med golf`n her nå. Den fusker noe jævlig når jeg kjører med den,og den går ujvent på tomgang+at det lukter jævlig bensin av eksosen når jeg ruser den litt... Noen som vet hva det kan være? Lukter bensin av eksosen må jo verr at den går mye for rikt.. Eventuellt 1 eller flere kammerer ikkje klare og tenne blandingen.. Ville nok gått over tennings systemet..! Den lista der oppe er jo grei og gå etter.! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg