Gå til innhold

GLAD eier av en 76mod Kadett C

Ranger emnet


Precious

Anbefalte innlegg

* Nye plugger

* Nye pluggledninger

* Ny coilledning

* Festet vakumslange til forgasser (2cm for kort,ska byttes)

* Stilte tenninga (stille bittelitt til)

 

Så nå gikk jeg opp hvertfall 10 ponnier :D

Men det var deilig, så nå er vi enda nærmere "Mean Green Racing Machine" ;)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merka i regneværet her i helga at "koplingspedalen" begynner å bli slitt, men hørt noe om stramming av den på eldre biler?

 

Eller er det ut med kassa og få bytta noen tannhjul?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka i regneværet her i helga at "koplingspedalen" begynner å bli slitt, men hørt noe om stramming av den på eldre biler?

 

Eller er det ut med kassa og få bytta noen tannhjul?

 

clutchpedalen?? åssen slitt tenker du på? sliten clutch? stramme wire'n?

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde, en vaier som kunne strammes.

 

Da ska jeg leite etter den og få stramma den idag, for den slurer på clutchen til tider. Merka det veldig når jeg skulle sladde i helga når det regna, fikk ikke skyve ut på hjula.

 

Prøvde stå stille å spinne også, men det ga bare svidd clutch selv med clutchpedalen helt ute gitt.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde, en vaier som kunne strammes.

 

Da ska jeg leite etter den og få stramma den idag, for den slurer på clutchen til tider. Merka det veldig når jeg skulle sladde i helga når det regna, fikk ikke skyve ut på hjula.

 

Prøvde stå stille å spinne også, men det ga bare svidd clutch selv med clutchpedalen helt ute gitt.

 

 

 

sitter til venstre på kassa.. på clutcharmen.

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Men det skulle dere sagt for et par mnd sida,hehe, ikke nå som jeg selgern. Dessuten er det ikke et problem lenger. Spinner som faan denna 1200 :P (På våt asfalt og grus ihvertfall,hehe)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår