LeifPer Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hei. jeg er på jakt etter en motor til min 323i. gjerne trimmet. Er egentlig kun på jakt etter plug & play motorer, men hvis dere har noe annet som enkelt kan bygges om så kom gjerne med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hei! Jeg har en komplett motor stående, men mangler bunnpanne! Har også tenkt å ta av toppen på den for å sjekke toppakningen, men har liggende komplett slipe sett også.. Henning Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hvilken motor er det? 325? hvilken pris snakker vi om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg