Gå til innhold

ris-skyline tilsalgs i Trondheim


riskoker-kjerrer er ufint!!

Anbefalte innlegg

Det har vært skrevet så mye om den derre skylinen her, så jeg måtte sjekke ut hva jeg kunne finne av info om den kjerra. Jeg fant nå ut at i Tyskaland så ligger de på rundt en 130 000 +++ kr. En såkalt superbil til Lada pris eller!?!

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=4&DataNr=3&DisplayDetail=26852419&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=30&FormModel=skyline&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=0&y=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh altså den bilen som kommer opp på linken, har en pris på 39900 euro noe som gir en pris på 292467 kr i tyskland.

 

Så med avgifter og moms kommer den på ca 680403 kr, med 5 års bruksfradrag. Dette er langt unna 130000 kr.

 

Og ris kokere er meget bra bil for lite penger.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by riskoker-kjerrer er ufint!!

...rundt en 130 000 +++ kr. En såkalt superbil til Lada pris eller!?!

 

 

Gir du meg 130.000 kan du godt få Ladaen min :D

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'riskoker-kjerrer er ufint!!' :

prøv å begynn å poste under riktig forumer fra nå av ;)

 

Og med tanke på flere av dine andre innlegg (og nick), så er det helt greit at du skriver meninga di om japse-biler, men om du bare prøver å irritere eller terge folk så kan du spare oss... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by riskoker-kjerrer er ufint!!

Det har vært skrevet så mye om den derre skylinen her, så jeg måtte sjekke ut hva jeg kunne finne av info om den kjerra. Jeg fant nå ut at i Tyskaland så ligger de på rundt en 130 000 +++ kr. En såkalt superbil til Lada pris eller!?!

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=4&DataNr=3&DisplayDetail=26852419&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=30&FormModel=skyline&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=0&y=0

 

Faen i helvete da mann !! (kan jeg kalle deg det ?) :mad:

 

Hva i granskauen gjør du egentli på dettta forumet her ? eneste du gjør er å snakke dritt om Japser ! HVA er morro med det ?? HVA vet du om japser ? og HVA I HELVETE får deg til å tro at folk i detheletatt BRYR SEG OM HVA DU MENER OM IGJEN OG OM IGJEN !!!!!

 

og hva kjører du rundt i kansje? eller er du egentli gammel nok til å ta moped lappen ?

 

:pisser:riskoker-kjerrer er ufint!!:ssip:

 

 

 

Edit: Hvis dere forum admins skal slette denne post. så foreslår jeg at alle andre post fra denne riskokerkjærrererufint fjompen oxo blir slettet ! inholdet er det samme ! DRITTKASTING !

 

editer igjen! etter et lite hint fra div folk ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

Faen i helvete da mann !! (kan jeg kalle deg det ?) :mad:

 

Hva i helvete gjør du egentli på dettta forumet her ? eneste du gjør er å snakke dritt om Japser ! HVA er morro med det ?? HVA vet du om japser ? og HVA I HELVETE får deg til å tro at folk i detheletatt BRYR SEG OM HVA EN LITEN ************** som deg skriver !!!!! helvetes homopung ! brenn i helvete !!!!!

 

og hva kjører du rundt i kansje? eller er du egentli gammel nok til å ta moped lappen ?

 

:pisser:riskoker-kjerrer er ufint!!:ssip:

 

DØ !

 

Edit: Hvis dere forum admins skal slette denne post. så foreslår jeg at alle andre post fra denne riskokerkjærrererufint fjompen oxo blir slettet ! inholdet er det samme ! DRITTKASTING !

 

Lillegud.. Ikke for å være frekk mot deg eller noe...

 

Men, det ser ut som du bryr deg veldig mye ettersom hvor mye energi du gidder å legge i det han poster.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår