Gå til innhold

ris-skyline tilsalgs i Trondheim


riskoker-kjerrer er ufint!!

Anbefalte innlegg

"Faen i helvete da mann !! (kan jeg kalle deg det ?)"

 

Lillegud, kall meg bare for "ondskapens yppersteprest" du. ;) Only for you my friend.

 

"Hva i granskauen gjør du egentli på dettta forumet her ? eneste du gjør er å snakke dritt om Japser ! HVA er morro med det ?? HVA vet du om japser ? og HVA I HELVETE får deg til å tro at folk i detheletatt BRYR SEG OM HVA DU MENER OM IGJEN OG OM IGJEN !!!!! "

 

Hva snakke skit? Okey, nicket er det jo så som så med, men ellers!?! Og ja, jeg har kikket litt rundt på nettet etter litt info og sånt av skylinen, siden den var omtalt så mye her. "Ladapris" er ironisk ment det vett du.:)

 

"og hva kjører du rundt i kansje? eller er du egentli gammel nok til å ta moped lappen ?"

 

Nei ikke gammal nok enda, må nok vente noen år til ja. Men jeg har 4 biler. (bruker 3 selv. Og ja, det er sykt dyr forsikring, 25 000 bøler) Kjører rundt i vinterbilen nå, gammal segen 85 mod golf med 397 000 på telleren. Leter etter en 4x4 til maks 40 000. Det ser nok ut som jeg blir med i ris-gjengen selv ja, med king cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår