Gå til innhold

Syk cayenne

Ranger emnet


Henrik_H

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gemballa er et firma som bygger om og foredler Porscher i diverse former. Selger vel også enkelte modeller som sine egne. De leker ikke butikk for å si det slik ;)

 

http://www.gemballa.com

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faen meg en sivil-politibil også, hadde sirener i hattehylla og walkie-talkie foran og greier! Hadde jeg fått kjøre rundt med en sånn bil hadde jeg blitt politimann ass :P

 

(skulle tatt noen fler bilder, men var så mye dritt foran bilen så bildene ble ikke no bra)

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik_H

Det var faen meg en sivil-politibil også, hadde sirener i hattehylla og walkie-talkie foran og greier! Hadde jeg fått kjøre rundt med en sånn bil hadde jeg blitt politimann ass :P

 

(skulle tatt noen fler bilder, men var så mye dritt foran bilen så bildene ble ikke no bra)

 

Sirener i hattehyllen!!? HAHA! tror nok ikke det du..! tror det hadde blitt dårlig med hørsel på de som skal sitte inni bilen med sirener på da.... :D

'85 golf 1.8c

60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

 

 

spiser "american muscles" til frukost :)

 

 

 

Fin, er vel ikke rette formuleringen, men brutal... det er det den ser ut som..

 

Påkost en:

 

Dodge-Ram-SRT-10-photo-3.jpg

 

Like masse:

dollars.jpg

 

(i motor/understell osv)

 

slik at de havner på samme prishylle..

 

hvem spiser hva sa du?

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hells angel

 

Sirener i hattehyllen!!? HAHA! tror nok ikke det du..! tror det hadde blitt dårlig med hørsel på de som skal sitte inni bilen med sirener på da.... :D

 

hehe.. Sorry, ikke sirener, men blålys! my bad! Var vel litt trøtt da jeg skrev det! ;)

- '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt
- '92 BMW 318is. Solgt
- '06 VW Golf GT 1,4 TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår