Gå til innhold

Syk cayenne

Ranger emnet


Henrik_H

Anbefalte innlegg

Originally posted by Apsis

Sier bare en ting om SRT\10 jeg: fartssperre på 90 km/t. (hvis du skal regge den som lastebil).. Nye ola-politiker regler. Som personbil med littformye hk graver den rimelig dypt i lommboka denne også gitt..

 

Uansett..

SRT\10 er fet, Cayenne Gemballa er fet, og de stiller i forskjellige klasser.

 

eing. jeg elsker ramen ufattelig mye. misliker chayennen ufattelig mye. SMAK OG BEHAG!!! dette er to biler som stiller i to HELT forskjellige klasser. begynn å sammenlikne feks en escalade eller jeep g. cherokee e.l. tror det er mer passende. (selv om jeg tror ramen hadde flisa ræva av hitlertralla da men! :rolleyes:

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Apsis

Sier bare en ting om SRT\10 jeg: fartssperre på 90 km/t. (hvis du skal regge den som lastebil).. Nye ola-politiker regler. Som personbil med littformye hk graver den rimelig dypt i lommboka denne også gitt..

 

Uansett..

SRT\10 er fet, Cayenne Gemballa er fet, og de stiller i forskjellige klasser.

 

eing. jeg elsker ramen ufattelig mye. misliker chayennen ufattelig mye. SMAK OG BEHAG!!! dette er to biler som stiller i to HELT forskjellige klasser. begynn å sammenlikne feks en escalade eller jeep g. cherokee e.l. tror det er mer passende. (selv om jeg tror ramen hadde flisa ræva av hitlertralla da men! :rolleyes:)

 

edit: ups! tror jeg klarte å poste det samma to ganger! men men...

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Apsis

Sier bare en ting om SRT\10 jeg: fartssperre på 90 km/t. (hvis du skal regge den som lastebil).. Nye ola-politiker regler. Som personbil med littformye hk graver den rimelig dypt i lommboka denne også gitt..

 

Uansett..

SRT\10 er fet, Cayenne Gemballa er fet, og de stiller i forskjellige klasser.

 

sorry.. utsatt til 2008 det.. så blir en stund til før det kommer! og om det i det hele tatt kommer da!! godt mulig vi har fått forandret på det til da!

 

og om noen har sett autofil testen av SRT-10 så vet dere at den funker i svingen og.. (ikke like bra som cayenne men)

 

men i mine øyne: SRT-10 kicker cayenne azza!! råere,flottere og ikke for å snakke..mere manndig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

 

sorry.. utsatt til 2008 det.. så blir en stund til før det kommer! og om det i det hele tatt kommer da!! godt mulig vi har fått forandret på det til da!

 

og om noen har sett autofil testen av SRT-10 så vet dere at den funker i svingen og.. (ikke like bra som cayenne men)

 

men i mine øyne: SRT-10 kicker cayenne azza!! råere,flottere og ikke for å snakke..mere manndig!

 

Nå har jeg ikke sjekka dette for sikkert.. men dodge ram srt-10 kom på topp 5 lista av hva de hadde kjørt, gjorde cayenne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår