Gå til innhold

Delefiltre

Ranger emnet


Mr. SQ

Er du interessert i å lese om passive delefiltre?  

37 stemmer

  1. 1. Er du interessert i å lese om passive delefiltre?

    • Ja
      34
    • Nei
      3


Anbefalte innlegg

Er det interesse for en tråd med grunnleggende info om delefilter?

Jeg har fått spørsmål om å skrive litt om dette temaet.

Jeg vil gjerne ha endel interessenter for at det skal være aktuelt å skrive. Det blir forholdsvis mye lesestoff, så jeg gidder ikke mye av min tid om det ikke er interesse for det.

 

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fyr løs :) Gjerne med referanser til ting en kan lese opp mere om. En viss mann som er i Horten på messe for øyeblikket driver og herjer sammen noen saker fra LC Audio og et gromt aktivt filter for meg til bruk på 10-620 HEX elementet og jeg faller litt av lasset når han begynner å dra ivei med fagterminologien sin hehe :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som det går mot noen kvelder med skriving for meg da;)

 

Jeg lar voten gå gjennom helgen, da jeg ikke har tid til å skrive så mye før tidligst mandag.

 

Håper jeg hvertfall får 20 faste lesere.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv i vei du Glenn.

 

Sikekrt mange som kan plukke opp ett og annet lurt her. Bare pass på (om mulig) at det blir relativt lettlest stoff.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår