putt Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 1 stk Dekkomlegger/ 1 stk Avbalanseringsmaskin vurderes solgt. Brukt salg! Har akkurat handla usett, og oppdaget at den er 3fas koblet. :( Selges for innkjøpspris 5000,- pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Høres veldig bra ut, synd det er 3 fas eller så skulle jeg handla. Snart vintern vettu, greit å legga om hjuls sjøl da. VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Legg opp trefas da? '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 alle hus/bygg har trefas.. sjekk i sikringsboksen der strømmmåleren sitter. garantert en eller flere 3fas-uttak der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parkering & Service Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ER DE HELT NYE?KAN DU SENDE BILDE PÅ MAIL plaza-p@online.no vennlig hilsen mats Sundbø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hei. Er dette fremdeles tilsalgs? Er veldig interessert. Ring meg på 97531548 Hilsen Chalie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir.L Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 De ALLER fleste hus har 3faset inntak. Men gamle hus og hytter har ofte 1faset inntak. Jeg er elektriker. Boobies (",) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvehavik Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 (endret) 1 stk Dekkomlegger/ 1 stk Avbalanseringsmaskin vurderes solgt.Brukt salg! Har akkurat handla usett, og oppdaget at den er 3fas koblet. :( Selges for innkjøpspris 5000,- pr stk. hei jeg har trefase kan godt tenke meg å kjøpe bor i nerheten av Bergen tlf 99245323 Endret Oktober 16, 2009 av trygvehavik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 hei jeg har trefase kan godt tenke meg å kjøpe... Mest sannsynlig er denne solgt allerede, ettersom tråden er fra 2004... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtsund Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Hei Er dekkmaskina solgt? 1 stk Dekkomlegger/ 1 stk Avbalanseringsmaskin vurderes solgt.Brukt salg! Har akkurat handla usett, og oppdaget at den er 3fas koblet. :( Selges for innkjøpspris 5000,- pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Tråden er 9 år gammel :doh Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Hadde derfor vært greit om alle la inn SOLGT i trådtittel - når de har solgt. Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg