Mats`ern Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 et par penere bilder fra i sommer :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 ...det er ny-fronten? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Mats`ern et par penere bilder fra i sommer :) Utrolig deilig den 200sx`n der. Har sett den på Shell noen ganger. Bra prosjekt detta, lykke til videre! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hmm for hver plan jeg finner på, skal mats ha enda litt grommere(eller ihvertfall ikke no slappere ;) hvor skal detta ende....(jeg gjetter det ender med en eksplodert mx5 girkasse om vi ender med å kjøre omkapp. tror s13 drivverket tåler mer gitt :D gleder meg til sommern uansett.. appropo bilder ja. jeg tok noen av tomme motorrom forrige dagen, men klarte å fucke dem opp helt. så.. bilder kommer :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Jap_Power ...det er ny-fronten? Jupp. det er den nye fronten. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Mats`ern et par penere bilder fra i sommer :) Øy, du har like felger som meg, har du noe peil på nypris 2004?? Alesio F1?? 17" !!!!!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by prizma Øy, du har like felger som meg, har du noe peil på nypris 2004?? Alesio F1?? 17" !!!!!! du kan få kjøpe mine :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 mm .. Nydelig prosjekt.. gleder meg til å se resultater.. har lyst på prosjekt jeg også.. men tre viktige ting som mangler.. Plass, penger og kunnskap.. Menmen.. får se på andre som driver på da;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 fikk et par nye deler i dag. Det er nærmere bestemt bakre camberarmer :) kjekt med understell også Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Da var Dysene solgt. for de som var ute etter de :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by Mats`ern Da var Dysene solgt. for de som var ute etter de :) *sutre* :cool: Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Mats`ern fikk et par nye deler i dag. Det er nærmere bestemt bakre camberarmer :) kjekt med understell også Nå blir det driftingcamber bak? :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by ha|||on Nå blir det driftingcamber bak? :D hehe.. yes da. og resten av understellet står Whiteline for :) så det blir bra dette :) håper jeg. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by prizma Øy, du har like felger som meg, har du noe peil på nypris 2004?? Alesio F1?? 17" !!!!!! 2.278kr/felg +mva er veiledende pris på 17". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by boXer 2.278kr/felg +mva er veiledende pris på 17". ah. genialt ;) hvor har du hentet den prisen fra forresten ? Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg